oogontsteking

19 juli vertelde ik op deze site over de oogontsteking van mijn zoontje (bijna 9 mnd) met de vraag of ik een zeur was als ik naar de dokter ging omdat hij bleef kwakkelen. Ik ben toen niet gegaanomdat hij op leek te knappen. Sinds gisteren echter is het weer mis. Hij heeft hoge koorts, heeft gisteren weinig tot niets gegeten en wat hij gegeten heeft, heeft hij er weer uitgespuugd. Hij blijft hoesten en snotteren. Eindelijk heb ik nu de dokter gebeld en kan daar straks gelukkig terecht. Ik ben altijd 'bang' dat ik me zorgen maak om niets. maar nu, 3 weken van kwakkelen en ziek zijn, ik vind het lang genoeg voor zo'n klein mannetje! En.. zoals iemand al zei, ook al is het niets, dan ben je in ieder geval gerust gesteld!!!
 
Hoi Ingrid,

Laat je nog even weten hoe het gegaan is bij de dokter.

En zie je zelf niet als een zeurmoeder hoor. Je ziet zelf of je kind zich rot voelt of niet. En ja de dokter is er voor toch had ie maar een ander vak moeten kiezen.

Succes
goeten joyce mama van Mara
 
En ja hoor, hij heeft en bronchites.
Was mijn gevoel toch weer goed geweest hij had vanmorgen om 9 uur al 39,7 koorts! Wel erg hoog voor een ochtendtemp.
Ik heb een antibioticakuurtje gekregen voor drie dagen n hopen dat dit helpt.

Wat zijn ze zielig en aanhankelijk als ze ziek zijn he?

Groetjes Yvette
 
Hoi Ingrid,

Ja heel zielig en kroelerig! Sterkte met je kleine mannetje!
Bij mijn dochtertje was het na de kuur (had ik al verteld geloof ik, geeft niet he) echt over!

Succes!!

Groetjes Laura
 
Nou, ik vind dat je het nog lang uitgehouden hebt.. Als ik twijfel ga ik meestal wel naar de dokter of het inloopspreekuur van het cb. Toch fijn dat ze dat hebben.. Je kan dan elke donderdagmiddag van 1 tot 2 terecht zonder afspraak voor al je vragen of een keertje extra wegen.. Geeft net een beetje extra zekerheid.. Dus je bent alles behalve een zeurmoeder vindt ik.. Hoop dat de kleine gauw beter is.. gr. Marianne
 
Hoi ingrid,

Wat goed he die moedergevoelens. Gelukkig een kuurtje en hopen dat het snel over is. Het beste is hem lekker veel te knuffelen. En geniet van het extra kroelen want zodra ze beter zijn is het over met het kroelen.

groetjes joyce mama van Mara
 
Terug
Bovenaan