oogstfeest waarschijnlijk zondag (punctie)

Hoi meiden

Net weer een echo gehad en de trage groeiers, doen hun best. Ze zijn goed gegroeid en zoals het er nu uit ziet gaat de punctie zondag worden.
Het zijn er verschikkelijk veel. Ongeveer 10 rechts en links ook zoveel  (linker eierstok is verstopt achter de baarmoeder en heel slecht te zien op echo's) Ik voel beiden kanten erg goed. (rugpijn)
De eventuele terugplaatsing wordt volgende maand omdat ik tegen overstimulaite aanzit. De gyn vertelde dat dit kon en in mijn geval zeer wenselijk is mijn lichaam eerst tot rust te laten komen.
Ik moet vrijdag terugkomen om alles door te lopen en om te zien hoe mijn lichaam zich gedraagd. Dus vrijdag meer.

Liefs

Lydia

Hee Lydia,

Zo te lezen had je die extra puregon zeker nodig! Wat spannend zeg! Wel goed hoor dat je zoveel eitjes hebt al moet het inderdaad geen overstimulatie worden. Ik heb nog nooit gehoord dat ze de terugplaatsing uit kunnen stellen. Gaan ze dan de vriezer in en wordt het dan een cryo terugplaatsing?
Sterkte meis!

gr.Ing

Hoi Lydia,

Bij jou hebben je eitjes dan toch nog een groeispurtje gemaakt. Fijn om te lezen!
Nou, spannend hoor, dat de punctie er aan zit te komen. Ik ga vreselijk voor je duimen.

Ik heb nog nooit gehoord dat de terugplaatsing dan evt. naar een volgende maand wordt verschoven. Ik ben benieuwd naar je verhaal.

Ik hoop op goed nieuws van je de komende dagen.

Liefs,
Mama Peet

Hoi Lydia,

Nou nou, jij bent wel een hele goede broedkip.
20 eitjes en misschien wel meer. Ik hoop dat je lichaam zich idd netjes blijft gedragen de komende dgn. Spreek haar maar goed toe, KOESTTTTTTTTT.

Ik vind het ook een vreemd verhaal, over het uitstellen van de TP. Heb ik ook nog nooit van gehoord. Als je te lang wacht met terugplaatsen dat heb je toch grote kans dat de emmy's zich niet meer verder ontwikkelen en uit elkaar vallen?

Doe maar lekker rustig aan de komend dgn.

Kruimel

Hoi Inge, mama Peet, Kruimel en Deez

Ik zal jullie uit de nieuwsgierigheid helpen van de uitgestelde tp.
Na het oogsten en bevruchting gaan ze de vriezer in. Ik moet dan eerst  ongi worden. Dan worden de eitjes ontdooid en in eigen cyclus teruggeplaatst. Dit doen ze alleen in speciale gevallen. (Ik heb met iui al overstimulatie gehad met startdosis 75 eenheden en  ben daar nu ook meebegonnen.) Ze doen dit alleen als blijkt dat ik weer een overstimulatie heb. Alles moet dan  weggeprikt worden en de ei-sprong mag niet plaats vinden. Ik hoop dus dat alles goed is en dat ik niet tegen het plafond aanklap. Ik wil geen overstimulatie meer meemaken. Als alles goed is ga ik normaal door met deze ivf poging. Meer info hoor ik morgen

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan