ooh er groeit wat!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben nu ongeveer een weekje op het forum en vind het erg leuk om alle ervaringen te lezen. Ik zelf ben nu dik 2 maanden getrouwd en in juli van de pil afgegaan. het was meteen raak en volgens de dokter ben ik 16 april uitgerekend.
Had vanmorgen een kennismakingsgesprek met een dokter omdat we hier nog maar net wonen. Heb gelijk allemaal folders meegekregen en een klein mutsje. Zo leuk, maar zo onwerkelijk. Dat er gewoon iets groeit in je buik.
Heb voor 6 september een afspraak bij de verloskundige.
Doen ze dan ook al een echo? Ik heb geen idee, dit word ons eerste kindje als alles goed mag gaan natuurlijk.
De 2 grootste wensen van mijn moeder waren: dat haar kinderen een lieve man/vrouw vinden en kleinkinderen. Over een dikke week gaan we een dik weekend naar frankrijk waar mijn ouders een huisje hebben. Ik ga een champagne fles meenemen met een persoonlijke boodschap erop. Ben dan rond de 8 weken zwanger. Dan kan je het toch al wel aan je ouders vertellen?
Het is denk ik ook een gevoel en mezelf kennende floep ik het er toch zo uit.
OOOOOh zo spannend allemaal.

Sorry moest ik even kwijt.

Groetjes van Berber

quote: bprins schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2006 11:54:35'));

Hoi,

Ik ben nu ongeveer een weekje op het forum en vind het erg leuk om alle ervaringen te lezen. Ik zelf ben nu dik 2 maanden getrouwd en in juli van de pil afgegaan. het was meteen raak en volgens de dokter ben ik 16 april uitgerekend.
Had vanmorgen een kennismakingsgesprek met een dokter omdat we hier nog maar net wonen. Heb gelijk allemaal folders meegekregen en een klein mutsje. Zo leuk, maar zo onwerkelijk. Dat er gewoon iets groeit in je buik.
Heb voor 6 september een afspraak bij de verloskundige.
Doen ze dan ook al een echo? Ik heb geen idee, dit word ons eerste kindje als alles goed mag gaan natuurlijk.
De 2 grootste wensen van mijn moeder waren: dat haar kinderen een lieve man/vrouw vinden en kleinkinderen. Over een dikke week gaan we een dik weekend naar frankrijk waar mijn ouders een huisje hebben. Ik ga een champagne fles meenemen met een persoonlijke boodschap erop. Ben dan rond de 8 weken zwanger. Dan kan je het toch al wel aan je ouders vertellen?
Het is denk ik ook een gevoel en mezelf kennende floep ik het er toch zo uit.
OOOOOh zo spannend allemaal.

Sorry moest ik even kwijt.

Groetjes van Berber

Hoi Berber,

Inderdaad spannend!!
Gefeliciteerd hoor.

Wij gaan ook beginnen aan de eerste en ik kan me heel goed voorstellen dat het best een onwerkelijk idee is dat er een kindje in de buik groeit.
Leuk idee van de champagne.
En ja of je het dan aan je ouders kunt vertellen, dat is jullie keuze. Als het goed voelt moeten jullie dat gewoon doen denk ik.

Meid, geniet ervan!!

Liefs, Nadine.

Hallo,

Nou van harte hoor met je zwangerschap!!!
Wat een wonder toch hé!!!
Geniet er maar lekker van en heel veel plezier in Frankrijk!!!
Spannend hé maar wel leuk om te vertellen!!!

Liefs sandy 8wk en 4dgn

Terug
Bovenaan