ooh ik ben zoo verliefd !!!!!

hallo meiden,

ik heb vanmorgen de 2e echo gehad en ben nu 9 weken en 6 dagen !!! het was zo spannend deze keer, ik had gewoon de kriebels. (als alles maar goed was !!!) En alles is goed ! we hebben het hartje gezien en ook al gehoord ! super ! en ons ukkepukje ging bewegen (toevallig!) echt kei ontroerend ! Ik ben al zo verliefd op ons kleintje, echt Wonderbaarlijk !!! De eerste keer kon ik het nog niet zo geloven, maar nu wist je wat je zou gaan zien. Echt zo mooi ! En niemand die het nog weet ! leuk om zo'n geheim te hebben, maar bij jullie wilde ik even mijn verhaal kwijt ! Liefs van een dolgelukkige MerelX
 
Echt super gaaf om je reactie te lezen zeg. Wat gelukkig kan een mens zijn he.
Ja, het blijven wondertjes.
Wacht maar al als je de kleine over 10 weekjes gaat voelen, gewoon een gevoel van "niet alleen". Bij ieder schopje weten dat hij/zij zegt: "alles goed en wel hier, ik heb het naar mijn zin".
Een super tijd ga je tegemoet... uh, zit je al in.
Veel geluk verder met de zwangerschap, geniet ervan.

Liefs..
 
Hihi, super is dat gevoel he?
Dat er zomaar zo'n wondertje in je groeit.
En net wat ukkepuk zegt: wacht maar tot je hem voelt trappelen!!

groetjes Petra 27 wkn 5 dgn
 
Gaaf hè! geniet er maar lekker van, hoor!
Wij hebben een paar weken geleden (met 25 weken) een 3D (pret)echo laten maken. Is ook echt aan te raden! Het is wel prijzig maar het was fantastisch! We konden het gezichtje al zien en zo duidelijk! Geweldig gewoon en een mooi koppie! Het is en blijft inderdaad een wonder!

Groetjes Femke
 
Geweldig he zo'n echo! Ik heb er laatst met 22 weken nog een gehad en dan kun je echt teentjes tellen en het mondje open en dicht zien gaan, geweldig gewoon.

Ja en dat getrappel, dat is helemaaaaal het einde :)

Het is nu al leuk voor je, maar het wordt straks misschien nog wel leuker. Het is geweldig om zwanger te zijn, niet?

groetjes, Jane 24 weken
 
Terug
Bovenaan