oohh leuk kleertjes

A

Anoniem

Guest
Ik had van de peetoom van Tess geld gekregen voor een winterjas voor Tess (voor haar verjaardag) en de peettante van Tess vroeg of ik vandaag mee ging kleertjes shoppen voor haar verjaardag. Daar zeg ik geen nee tegen

Nou heb ik toch zo'n schattige jas voor Tess gekocht een paarse ribjas met roze doorgestikt. Hij is zo leuk alleen nog een bijpassende das en handschoenen kopen.
Ook een paar erg leuke setjes gekocht voor de winter.
Er eigenlijk want het moet nog zomer worden

Zijn er al meer mensen die kleding hebben gekocht voor het najaar???

Liefs sandra

Uhm,.. nee... vakantiegeld is al op hahahhaa!!!

Esmé mv Kay

dat van ons ook maar daarom vraag   ik het ook voor haar verjaardag.

Nee hoor maar anders weet ik toch niet wat ik moet vragen en een jas heeft ze toch nodig.

Groot gelijk!!
Nu heb je teminste nog keus, straks is al het leuke al weg..

Ben ook al stiekem t kijken hoor,.. ssst..

hoi.
ik heb al twee truitjes en broekjes uit de herfstcollectie van bakkaboe gekocht.
ze moest toch nog wat truitjes en broekjes hebben(kort spul koop ik liever niet meer)
en dit is gewoon maat 80 waarin ze voorlopig vooruit kan.en ze draagt het nu ook al.
je hebt het toch nodig he.en er zijn weer zoveel mooie kleertjes binnen ...zucht...
groetjes piewie-mila 16-9-06

Nou uhhh....ja dus. Linde heeft al twee jurkjes + truitjes, een tuniek + truitje en gisteren bij prenatal nog een stoer broekje + truitje gekocht.
Ik weet dat het nog erg vroeg is maar zoooooo leuk! enne...we hadden nog wat vakantie geld dus....hihihihi.
Van mijn schoonouders mag ik ook een winterjasje kopen dus dat wordt weer shoppen!
Ik ben er ook achter dat Linde behoorlijk wat groter is  dan Roos toen, ze past nu met 11 maanden in kleertjes die Roos niet aan kon toen ze jarig was omdat ze echt nog veel te groot waren.
Ik ben dus voorzichtig met kopen geworden want er liggen van Roos ook nog best wel  wat leuke kleertjes natuurlijk.
Maar ja, de eerste collectie is meestal erg leuk en ze moeten toch kleertjes aan!!!!

groetjes Daniëlle.

Ja hoor, want nu is alles in de uitverkoop! Ik ga nooit kleren kopen als het net in de winkel hangt, ook niet voor mezelf. Ik koop alles altijd in de uitverkoop.

Heb zelfs al een zomerjasje gekocht maatje 86+ bij Vila Happ, was zoooo lief en nu maar €17,50. Kun je toch niet laten hangen!!

Gr. Marieke

Hihi, wij hebben ook alweer van álles gekocht....
Er hangt alweer heel wat klaar in de volgende maat....en ik heb nu ook al wat dingen gekocht voor de herfst....Het is allemaal zó schattig! Helaas heb ik niet zoveel in de uitverkoop gekocht (wel voor mezelf overigens...) want er was weinig leuks te vinden voor Stef. Heel jammer, want ik ben een echte uitverkoop-freak!

Liefs Annet

Terug
Bovenaan