oohhhh

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

nog steeds geen ONG en de temperatuur stijgt met de dag. Ik voel van alles in mijn buik. Maar ik heb heel er last van mijn onderrug, allemaal steken.
Het liefste zou ik nu een test pakken, maar ik doe het zaterdag vroeg. Zou ik dan toch zwanger zijn? Na 3 maanden regelmatig ONG te zijn, nu al 4 dagen overtijd. Maar ik had geen eisprong, de temperatuur was de hele tijd laag, zelfs onder 36,5. Nu ik ONG moet worden stijt de temperatuur. Ik ben wel verkouden, maar niet echt ziek. Ik snap er niets van.
Heeft iemand dit al meegemaakt? Dus geen eisprong (tenminste geen temp. verhoging) en dan ook niet ONG worden en wel dat de temperatuur stijgt?
Ik word gek van mezelf...ren elke keer naar de wc, want dan ben ik bang dat ik lek. Ik hoop dat het raak is, maar ik hou het vol tot zaterdag!!

Groetjes Miepje

Waarschijnlijk heb je een late eisprong gehad, dan heb ik ook weleens meegemaakt. Dat betekent dat je ook later ongi wordt maar misschien ben je wel zwanger. Ik zal inderdaad wachten met testen omdat je nod verschoven is.
Als je ziek bent dan is het mogelijk dat je eisprong later komt(had ik die maand ook)
gr
Marielle

Fijn om dat te weten.
Ik wacht wel af. Vandaag ging mijn temperatuur weer afzakken. Ik doe zondag wel de test!
Bedankt voor de informatie.

Groetjes

Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Ik had ook een regelmatige cycles. Was deze maand 4 dagen overtijd, voelde me misselijk. Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was. Net op de dag dat ik wilde testen kwamen de rode duivels.
Ik heb me niet getemperatuurd en een eisprong voel ik niet.
Succes en we horen het wel.

ik ben nieuw hier ik ben nou 3maanden bezig maar ik weet nou nooit precies waarneer de eisprong komt ik weet ook niet of je het nou niet voelt of wel voelt
hoe voel ik het dan ik hoop van iemand een reactie te krijgen dank je wel alvast

Terug
Bovenaan