Ooievaarsbeet

<p>Het onderwerp over een aardbeienvlek had ik al gelezen maar ik weet dat dit niet te vergelijken is met een ooievaarsbeet. Ons dochtertje van 1 jaar heeft er eentje midden in haar gezicht en het wordt ook nog niet minder. Wij zien het zelf al niet eens meer maar ik vind vooral de reacties van mensen vervelend zoals ‘nou, hopelijk trekt het weg’.. op internet staat na een jaar dat het weg zou moeten zijn maar mijn neefje is 4 en heeft het nog altijd op zijn gezicht... ik ben erg benieuwd of iemand van jullie hier ook ervaring mee heeft! Liefs </p>

Onze zoon had op zijn achterhoofd een ooievaarsbeet en die verdween wel na een paar maand, sorry dat ik je verder niet kan helpen

Mijn zoontje, nu 16 maanden, heeft er één in zijn nek/ achterhoofd en op beide oogleden een kleine. Aardbeien vlekje had hij ook op zijn rug trouwens. Het is heel veel minder dan toen hij net geboren was. Ik denk dat mensen het niet zien als je het niet weet. Hier dus wel duidelijk flink minder rood. Maar tips heb ik ook niet.. ik weet alleen dat het in de meeste gevallen wegtrekt. Maar garanties heb je natuurlijk nooit. Jammer dat mensen zo reageren.. 

Ikzelf heb een ooievaarsbeet op mijn arm. Al vanaf geboorte en ben nu 29. Volgens mij gaat dat nooit weg. Je moet het zien als een soort wijnvlek of pigmentvlek. Die gaan nooit weg

Een ooievaarsbeet verdwijnt wel heb ik gelezen. Irritant als mensen dan zo praten...nou hopelijk trekt het nog weg.. zulke opmerkingen zijn pijnlijk terwijl ze dat zelf niet eens doorhebben. Ze weten niet dat dit jou raakt. Vervelend van die ooievaarsbeet joh maar ik denk dat je het anders even bij het consultatiebureau moet vragen hoe het precies zit. 

Volgens mij hangt het van de plek af. In de nek verdwijnen ze minder vaak dan op de oogleden. Ik heb er ook nog 1 in mijn nek. Mijn zoontje van 4 ook. Zowel mijn zoontje als dochtertje hadden ook een ooievaarsbeet op de oogleden. Die trokken snel weg. Maar hoe het op je gezicht is weet ik niet. 

Mijn broertje had er eentje op zijn wang. Hij was er heel trots op. Dat hij ongeveer 8 jaar was werd hij wakker en was de ooievaarsbeet verdwenen! Vreselijk vond ie dat haha

Terug
Bovenaan