Hallo moeders,
Sinds zeven weken ben ik de gelukkige mama van een gezond jongetje... Hij is prachtig, maar zijn mooie koppie wordt ontsierd door een knoeperd van een vlek op zijn voorhoofdje...
Ik zeg het eerlijk: ik schrok me een hoedje toen ik de vlek voor het eerst zag. Ook heeft hij er een op zijn oogje en een grote rode vlek in zijn nek. Ik tuur nu al weken naar die gemene vlekken en pieker wat af, vooral over die op op zijn voorhoofdje met name door de omvang en de toch wat diepere kleur... Nu zeggen cb artsen, verpleegkundige en de kinderarts die hem zag na de keizersnede, dat het waarschijnlijk allemaal zal wegtrekken, maar zeker is het niet. Toch ben ik er niet gerust op: de ene keer lijkt hij vuriger dan een andere keer.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn waarvan hun kindjes ook 'gebeten' zijn door een irritante ooievaar en ja ik weet niet eens of de vlek op zijn voorhoofdje wel een ooievaarsbeet is, want de kleur is wat dieper? Wie heeft een kindje die hetzelfde heeft en hoe lang duurt het voordat het weg is getrokken of zijn sommige vlekken toch blijvertjes?