ooievaarsbeet

Hoi!

Dat zijn volgens mij gesprongen haarvaatjes. Anne heeft het op de achterkant van haar hoofdje en ze zijn nog heel goed zichtbaar. Ze is inmiddels 4 maanden.
Ze heeft het ook op haar oogleden gehad, maar hier is niets meer van te zien.

Groetjes,
Natasja

Lynn heeft er ook 1 op haar ooglid. Kyna had er 1 op haar schouder, die is nu bijna weg. Ze worden steeds lichter, maar het kan dus wel een paar jaar duren, zoals bij Kyna.

Op het cb noemden ze een ooievaarsbeet ook een hemangioom, maar als ik daar op google, zie ik toch wel wat heftigere plaatjes dan het bescheiden blauwe plekje met rode stippeltjes eromheen van Kyna.
Ik moet gewoon niet meer googlen, ik kwam bij 'ooievaarsbeet' een foto tegen van een overleden babietje . Die dingen wil ik helemaal niet zien!

Hoi,

Als eerste even dit. Pliep, wat naar om te zien zeg en wat raar dat je dat daar tegen komt.
Mijn zoon heeft ook een flinke beet, Volgens het cb komt dat door het persen. Kan heel lang duren voordat het weggaat. Mijn vader is 54 en heeft hem nog steeds  ook bij mijn vriend is hij nog steeds te zien.

Groetjes Diana

Hoihoi,

Mij is inderdaad ook verteld dat een ooievaarsbeet een groepje bloedvaatjes is. Emma heeft er een achter in haar nek. Volgens het CB trekt dit langzaam weg en is meestal met 1 jr. al een stuk minder zichtbaar.
We wachten af.

Groetjes Hada

Een aardbeivlek trekt echt niet altijd weg hoor! Ik heb er zelf 3 gehad en heb er nu nog 2. Die in mijn gezicht heb ik weg laten snijden toen ik 16 was. Daar zie je nu nog een liteken zitten (ik ben benieuwd of het de dames die in ouwehand waren is opgevallen. Ik heb er nu dus een in mijn nek en aan het begin van mijn linker oksel. Tegen mijn ouders is altijd verteld dat het vanzelf wel weg zou trekken maar dat is dus niet gebeurd. Als ik binnenkort een keertje tijd heb zal ik wel eens foto's van mij als baby met die plekken plaatsen.

Gr. Andrea

Terug
Bovenaan