Ooievaarsbeet

Hoi!

Vannochtend ben ik met Charlotte naar het CB geweest. Alles was goed en ze is goed gegroeid. Het viel me al steeds op dat haar rechterooglid wat rood was. Dus ik tijdens het badderen goed schoonmaken, want ik dacht dat ik een beetje onstoken...! Maar nee, nu blijkt het een ooivaarsbeet te zijn. Die gaat binnen nu en twee jaar weg zei de arts. Heeft een van jullie kindjes dit misschien ook gehad en is het ook echt weggetrokken?

Groetjes Babybelle

hoi babybelle,

Hier had Anne-Sophie ook een ooievaarsbeet,
Maar dan meer tussen haar 2 ogen in.
Dit is bij haar helemaal weg getrokken, niks meer van te zien.
Fijn dat verder alles goed was.

Groetjes Marianne

Hoi hoi,

Ik ben vandaag ook bij het CB geweest met onze Tim.
Hij heeft een ooievaarsbeet in zijn nekje.
De arts zei dat het inderdaad met de tijd lichter wordt maar dat het wel donkerder kan worden als ze zich opwinden of zo.

Groetjes,
Maike

Jesse had het ook bij zijn oog, maar dat is heel snel weggegaan. ver voor zijn 2e verjaardag. misschien zelf wel voor zijn 1e, maar dat weet ik dus niet meer.

Groetjes Linda

Mijn dochtertje heeft een klein ooievaarsbeetje vlak naast haar wenkbrauw. Het wordt idd donkerder als ze huilt of zich druk maakt, maar als ze rustig is zie je het ook. Ik zie het niet meer maar soms valt het ineens anderen op. Het zal vanzelf wel weer weggaan en zo niet..ach, ze is toch mijn beauty :) .

Terug
Bovenaan