ooit een abortus gehad....wie nog meer??

Hallo allemaal!!!!

ik heb 2 en half jaar geleden een abortus gehad.ik was daarna ook heel erg bang dat ik niet meer zwanger zou kunnen worden.we zijn er toen een hele tijd mee bezig geweest(2 jaar later)  en het wou maar niet lukken.maar nu is het dan toch zo ver en zijn we zwanger van ons derde wondertje!!!!
het is allemaal nog wel heel vroeg enzo zit nu in de zesde week maar we zijn echt dolgelukkig!!en hopen ook dat alles goed blijft gaan.
19 dec eerste afspraak met de verloskundige en 10 januari de eerste echo!!!
ben eigenlijk wel benieuwd of er meer vrouwen zijn die ook een abortus hebben gehad...

groetjes Chantal

Hoi,
ik heb heel lang geleden een keer een overtijdbehandeling gehad. Ik kende mijn man (toen vriend) toen pas een maand en er was een ongelukje gebeurd....Ik heb er geen seconde bij stil gestaan dat ik daardoor misschien niet zwanger zou kunenn raken, maar toen het niet lukte (4 jaar geleden), heb ik wel veel spijt gehad van die overtijdbehandeling. Ik dacht...stel je voor dat het helemaal niet meer lukt om zwanger te worden, terwijl ik een kindje van 8 had kunnen hebben.
Nou, inmiddels ben ik zwanger van de tweede, dus het is allemaal goed gekomen.
Patricia

hoi,

ik heb vorig jaar een abortus gehad nadat ik zwanger was geraakt door de pil heen. had toen wel antibiotica gebruikt, maar mijn huisarts had mij voor ik het ging geruiken dat deze antibiotica geen invloed had op de werking van de pil. helaas wel dus, want ik was zwanger. achteraf heb ik het heel erg moeilijk gehad met de abortus en ik heb er ook veel spijt van gehad.
nu ben ik inmiddels 31 weken zwanger en jahoor deze keer weer dwars door de pil heen. alleen dit keer geen antibiotica gebruikt, niet ziek geweest of diarree gehad en ook heb ik hem niet vergeten in te nemen. blijkt deze pil bij mij gewoon niet voldoende te werken. omdat ik er de vorige keer zoveel spijt van heb gehad wist ik meteen zeker dat ik dit kindje wilde houden, gelukkig dacht mijn partner er ook zo over.
ik moet zeggen dat ik in eerste instantie erg geschrokken was dat ik weer zwanger was maar ik ben er nu zoooo ontzettend blij mee. ik kan haast niet wachten tot de kleine er is. de baby is meer dan welkom bij mij, mijn vriend en ook in de familie
groetjes krissie

Hoi,

Ik heb ook een jaar of 6 geleden een abortus gehad, soms dan kan je niet anders heel vervelend. Nu heb ik gelukkig een mooie dochter van 3 en ik ben 28 weken zwanger.

GR Elmira.

Terug
Bovenaan