Ook 1e echo gehad

...en alles was prima in orde zover nu te zien is. Goede hartactie, beweeglijk kindje (lag lekker te schurken tegen mijn baarmoeder aan en zwaaide zelfs even naar papa en mama) en de termijn die precies overeenkwam met mijn ovulatie. En....we mogen over 3 weken weer even genieten. Hele aardige echoscopiste (is ook VK en heeft mijn eerste bevalling gedaan) en ze wilde ons even "verwennen". Lief he?

Ben zo blij!

Jij ook van harte!!! Hoe ver ben je nu? Over 3 weken mag het nieuws de wereld in of nu al? Spannend...
Ik heb 18 sept mijn 12 weken echo en dan mag t in de krant. :-D

Groetjes Jannie
9 weken en 3 dagen zwanger

Ik ben obv mijn laatste menstruatie 9 weken en 3 dagen, obv de echo 8 weken en 6 dagen. Dat laatste klopt helemaal met de ovulatie. Eigenlijk ben ik dus een aprilmama (3 april uitgerekend ipv 30 maart) maar per saldo houdt de VK toch eind maar aan dus ik doe maar net of ik 4 dagen verder ben....!!!! 't Schiet al weer op!

O ja, en ik heb het nieuws wereldkundig gemaakt vandaag. De familie wist het al hoor, nu   ook de buitenwereld. Ik word ookal dikker dus ben bang dat ik het niet lang meer verbergen kan. Jij ook veel plezier half september!!!

Terug
Bovenaan