Ook 1e echo gehad!

Ook wij hebben onze 1e echo gehad, de zwangerschap was wat minder ver gevorderd dan wij zelf gedacht hadden. Ben nu 8 weken, dus krijg 3 januari nog een echo voor de definitieve termijn bepaling.
Voel me gelukkig nog steeds goed! Wel veel moe, maar Ela gaat gelukkig nog elke middag 1,5/ 2 uur naar bed. Harm natuurlijk nog ietsje langer, dus ik kan bijna elke middag nog even bijtanken!
Ela reageerde heel grappig op 't nieuws.. Ik vertelde dat we gingen kijken of mama een baby in haar buik heeft. Zegt ze nee, mama niet, noemde ze de naam van een vriendin van mij die ook zwanger is. Moest heel hard lachen, hoe grappig, nee mama is niet zwanger.. :)
Liefs

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Lekker dat je kinderen lekker slapen `s middags. Hoe oud zijn ze? Helaas denkt mijn mannetje daar anders over. 5 kwartier en dan is hij weer helemaal opgeladen en dan laat hij heel luid horen.
We hebben Bram wel verteld dat mama 2 baby`s in de buik heeft, maar zijn reactie is alleen dat hij z'n trui omhoog trekt en z'n eigen buik aanwijst.
Als hij hard tegen me aanloopt of heel wild tegen m'n buik doet, zeg ik dat hij zachtjes moet zijn met mama, vanwege de baby,dat dat pijn doet stopt hij wel en is heel lief. Maar of dat nou is door de baby`s?

Geniet ervan!

De oudste is 2 jaar en de jongste is 8 maand. Als de oudste niet wil slapen mag ze ook op haar kamer spelen, maar mama moet echt even rusten.. :)
Op 't moment slaapt ze wel elke middag, gelukkig.
Liefs

Terug
Bovenaan