ook 20 weken echo gehad

Hoi, heb vorige week dinsdag al de 20 weken echo gehad. Was bekaf erna. Emotioneel om je kindje zo te zien. Bijna alles was ok, maar 1 bovenbeentje blijft wat achter in de groei. En ze wilden dat nog wat verder nakijken, dus donderdag weer voor echo bij de gyn geweest. Hij zei dat het zou kunnen wijzen op evt down, maar heeft naar andere kenmerken van down gekeken en die konden ze niet vinden. Er was ook een duitse collega bij, en daar kijken ze weer naar andere kenmerken en ook hij kon geen rare dingen vinden. Een klein kindje maar helemaal gezond. En we weten nu dan wat het wordt!!! Dinsdag lag het me de voeten ervoor, haha maar donderdag niet...
Wordt veel echter zo. En ik merk dat ik me meer kan ontspannen nu. Heb echt zin om de babykamer verder op te ruimen. Heb al een boel kleertjes en beddengoed weer opgezocht. kan het voorlopig ongewassen de kast in. Dat komt nog wel allemaal... Maar dan kunnen we de vensterbank een beetje bijschilderen en de boel schoonmaken en dan kan het ledikantje ook weer naar beneden en zo...
Marianne

Hoi mar3,

Is het bovenbeentje nu verder ook goed dan??
En wat krijgen jullie een jongetje of een meisje?? of wil je dat niet kwijt, dat kan natuurlijk ook. Fijn dat je je nu wat meer kan ontspannen.
Geniet lekker van je kleintje.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan