ook 31weken en weer verloskundige geweest

heey dames
Vandaag ben ik ook alweer 31 weken,kan niks anders zeggen dat dit van mn 5 zwangerschappen de meest makkelijke is tot nu toe,en ik vind de tijd ongelooflijk snel gaan.Vandaag ook bij de verloskundige geweest en de kleine meid doet het prima,ik was ook niks aangekomen vanaf3weken geleden.Het slapen word alleen wel lastiger en moet ik vaak snachts naar de toilet.maar goed als dat alles is he.de kids kijken er ook erg naar uit wanneer hun zusje komt.hier begint over #weken de schoolvakantie en hoop ik dat de kleine in de vakantie geboren gaat worden,de verloskundige denkt ook dat ik 3september niet ga halen haha gezien ze allemaal tevroeg geboren zijn bij me. succes allemaal met de laatste loodjes

Hoi,

Fijn dat alles weer ode was tijdens de controle.
Nu aftellen tot de kleine meid er is.

Ik heb vandaag ook weer controle gehad kleine lag met hoofdje beneden ik ben nu 30 weken,mijn vorige is met 36 weken geboren en dus nu ook erg benieuwd wanneer het gaat beginnen..

Het worden spannende weken..

ja idd blijft het spannend,mijn 1e was ook met36 weken,2e 38 weken,3e met 37 weken en 4e met 39 weken..kan er dus niks van zeggen he.De kleine lag bij mij ook met hoofdje naar beneden

Toch goed om weer te horen dat alles in orde is. Mijn zoontje is precies met 42 weken geboren, ik hoop dat deze niet zo lang op zich laat wachten!

Terug
Bovenaan