Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De titel zegt genog.
Nu even een maand niks. Daarna herbezinnen of we voor de laatste IUI gaan of toch maar t aanbod voor IVF aannnemen, na 2,5 jaar proberen.
Ik had nooit gedacht dat het zo ver zou moeten komen. We zijn ook heel erg verdrietig weer.
Wenser
Jeetje Wenser, wat een afschuwelijk bericht... Ik zat vanmorgen aan jullie te denken, en ik dacht nog: geen nieuws, goed nieuws. Wat ontzettend verdrietig dat het allemaal anders is gegaan. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie even een pauze nemen. Neem de tijd om alles op een rijtje te zetten en zeker ook om met je kindje en je partner te genieten van de feestdagen (dat hebben wij althans besloten). Want na 2,5 jaar gaat het inderdaad zwaar wegen. En dan in het nieuwe jaar er weer vol goede moed tegenaan Sterkte xxx
He verdorie Wenser,
Wat verschrikkelijk jammer dit...Ook ik begrijp zeker dat jullie nu even pauze nemen van alles het is behoorlijk ingrijpend lichamelijk en psychisch...Ik wens je desondanks toch een paar fantastische feestdagen toe en probeer (ook al is dat moeilijk) echt te genieten 2014 wordt hopelijk jouw en ons jaar...Sterkte xxx
Bah, wat een rot nieuws. Ik snap dat je er even helemaal doorheen zit en een pauze inlast. Neem de rust en de tijd die je nodig hebt dan komt je keuze vanzelf. Sterkte!
Thanx ladies.
Supertje waarom jij ook rust? Heb ik wat gemist?
We gaan wel proberen te genieten hoor. Want dit is het derde jaar dat we met kerst weer tegen elkaar zeggen dat het niet is gelukt. Als al die jaren alleen maar in het teken staan van verdriet, dan heeft mijn oudste dochter ook geen leuke jeugd. Dus knop maar weer om en gaan.