ook 8 weken

Hoi Ilse!

Wat grappig, ik ben ook 8 weken zwanger en ben 21 jaar. Wat leuk ook om van iedereen te lezen wat je voelt, denkt enz. Dingen die je herkent enzo.
Leuk! Het hele zwangerschapsgedoe valt me tot nu toe erg mee: beetje misselijk, nog maar 1 keer overgegeven (vanwege die afschuwelijke schoonmaakstank in de moeders voor moeders- flessen).
Verder zie je mij aders heel goed op mijn borsten, gespannen borsten, moe en verschrikkelijke buien... maar verder goed!
Spannend... was het al maar 3 maanden!!

Enne... ja bij je eerste bezoek aan de VK krijg je volgens mij een echo: ik wel in ieder geval. Ik heb in de 12e week een afspraak voor een echo.

Groetjes
 
Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw hier, en heb me laten adviseren naar deze site te gaan en te kijken wat me allemaal staat te wachten in een zwangerschap.

Ik ben 21 jaar en ben onverwachts (door de pil heen)zwanger geworden (niet de planning, maar wel welcome)

Nu ben ik 10 weken zwanger en voel me de afgelopen 2 weken ontzettend ziek waardoor ik geen avond eten meer naar binnen krijg.. gisteren avond heb ik voor het eerst weer een beetje kunnen eten. Mijn vraag is gaat dit weer weg?
En ga ik me dadelijk weer een stuk beter voelen? of gaat dit de gehele zwangerschap door?

Alvast bedankt en allen succes hier!

Groetjes Nicolle
 
Ja ik kan ook niet wachten tot die weken voorbij zijn en dat de kans op een miskraam nihil is.Maarja nu eerst even wachten.Verloor vandaag ook wat bloed,dus echt positief word ik er niet echt van.Maarja we hopen het beste.veel liefs,Ilse
 
ik ben 8 weken zwanger en vandaag heb ik gewoon nergens last van..mijn vriend zegt dat ik daar juist blij mee moet zijn maar ik ben als de dood.. was ik maar misselijk dan wist ik dat er "iets" was... hebben jullie dat ook"(ooit)?

corine
 
hoi hoi

nou ik ben ook 21 door de pil zwanger en al een trotse moeder van een gezonde mooie dochter.

Corine, wees inderdaad blij joh dat je nergens last van hebt, ik ben een gelukkige die de hele zw nergens last van heeft gehad met uitzonering van een hoge bloeddruk. Zoals je ziet kan een zw ook goed afgerond worden zonder kwaaltjes. geniet lekker van jullie zw het is zoooooooo leuk en bijzonder. |Ik heb misschien makkelijk praten doordat ik bijna nergens last van had, maar echt het is zo leuk. lekker geneten dames enne niet terveel druk maken, is niet goed voor je en voor de kleine.

liefs linda
 
Terug
Bovenaan