ook al gehoord van de storm?

A

Anoniem

Guest
heey dames!!

hebben jullie ook al gehoord van die "superstorm"   die eraan komt tussen 24 en 28 nov?? Ik vind het best wel eng! zeker omdat ik meteen denk aan die stormen in amerika waarbij er zoveel mensen omkomen
Het wordt gwn orkaankracht en tornado's zijn niet uit te sluiten!! Jeetje wat een timing zeg
En dan eerst nog een storm tussen 8 en 13 nov. met windsnelheden tot 175 km p/u!!!!!!!!!!

Vinden jullie het ook een btj beangstigend of zit ik me gwn weer veels te druk te maken??

xx angela

Hoi

Ik had vanmorgen ook een topic gemaakt van;
Storm, Help ik moet nog bevallen.

Na een aantal reacties te hebben gelezen, ben ik nu toch wel weer gerust gesteld .
Ambulances rijden evengoed, etc...
Maar ik begrijp je wel hoor.
Het komt niet echt gelegen zeg maar!

Sterkte !!!!

Groetjes Vilies
22 nov uitgerekend.

ja vandaar dat ik t weet hahaha...door die topic!
Ik heb net op internet zitten kijken en ik vind het allemaal maar niks! Niet alleen omdat het ongelegen komt maar ik ben ook gwn een beetje bang  

je denkt altijd dat NL wel veilig is voor dat soort natuurrampen en dan hoor je dit ineens...
Maar ik las net wel dat het knmi vind dat er onnodig onrust wordt gezaaid dus laten we die maar vertrouwen dan ;) En als je hun redenering nog wilt lezen: dat staat op www.nu.nl

Ach..ik probeer me maar gwn rustig te houden!

x an

Hoi

Mijn vriend wil wel graag morgen even Goed boodschappen doen.
Zorgen dat je alles in huis hebt.
Ook spullen voor het geval je geen water/gas of electra meer hebt.
Ik vond het in eerste instantie een beetje overdreven, maar in onze situatie is het misschien toch niet onverstandig.
Wellicht valt het wel mee, maar je weet het nooit....

Enne, laten we ons maar gedeist houden.
Zal allemaal wel goed komen.

Sterkte !!!

Vilies

Misschien denk ik er te makkelijk over, maar maak me er niet zo druk om... ze kunnen niet eens een week van te voren goede weersvoorspellingen doen. laat staan over 3 weken. Maak me hier drukker om dat de straat open ligt vanwege de riolering.... weg rust. verloskundige en kraamzorg kunnenniet eens normaal parkeren als ze 'sn achts of in het weekend moeten komen..... Kan ook niet eens m'n eigen  auto normaal dicht bij huis  parkeren.... Misschien komen de zorgen nog als het wel zo blijkt te zijn..... ben 25 november uitgerekend....

Terug
Bovenaan