Ook begonnen met Gonal F

A

Anoniem

Guest
Zaterdag in het ziekenhuis geweest voor een prikinstruktie. Baalde er stevig van, vond het vervelend dat ik dit voor een zwangerschap over moest hebben. Het voelt zo dubbel, je weet dat het nodig is maar je gevoel zegt Nee.

Maar het spuiten op zich valt me tot nu toe mee. (heb pas 2 keer gespoten)

't Is wel weer spannend.

Sterkte voor alle andere spuiters  (ook voor de rest natuurlijk!)  en duimen dat het allemaal mag lukken.

Liefs Belle

Hey Belle

Ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en ga ook voor IUI met hormooninjecties.WIj gaan over 2 weken ongeveer beginnen. Ik zat ook heel erg van wel, niet,wel,niet. Ik lees er hier veel over en dat het allemaal meevalt maar het is toch je lijf. Maar ja  we doen het voor een goed doel. Fijn om   te lezen dat jij het mee vond vallen dat geeft mij weer een zetje.

Heeeel veel   succes toegewenst (en natuurlijk alle andere girls)

Groeten Mo

Hoi Belle,

Join the club! Ik heb al aan de derde doos Gonal bezig omdat het deze ronde totaal niet aanslaat. Hopen dat het bij jou beter gaat! Vast wel, bij mij gaat het wel heel erg langzaam.
succes,

Lfs, Kippie.

Hi Belle,

Hoe vervelend je het nu ook vindt, joh dat valt straks allemaal in het niet.
Ik kan het nu uit ervaring zeggen, 2x IUI gehad, 1x zwanger (miskraam 13 wk), en nu op voor de 3e ronde IUI. Alles met spuiten, en ik heb er eigenlijk niet over getwijfeld om dit weer te doen. Ok, de spuiten kunnen ff vervelend zijn en het is een heel gedoe. Maar het kan erger, toch? Keep positive!!!
Heel veel succes en broedse!!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan