ook bij de gyn geweest

tja mn eerste controle bij de gyn!! ben nu 34 weken en wordt dus overgedragen ivm de sectio vorige keer en de hellpp

ik had niks te klagen of te doen dus mocht meteen liggen en beeb was in beeld... ligt nog wel boven mn bekken maar wel met de bol aan beneden...
tis geen grote voor de zwangerschaps duur maar dat hoeft ook niet moet er nog wel uit hahaha

wel heb ik aangegeven ziek te zijn al een ruime week en sinds zondag hoest ik enorm en voora snachts natuurlijk en koorts .... ook voornamelijk s avonds...helaas gaan de dagelijkse dingen hier ook door ondanks mn zoontje van 5 vakantie heeft doet ie elke dag zwemmen en mag ie vrijdag afzwemmen!!!

morgen ga ik even langs de huisarts even laten luisteren naar mn longen...

owja vraagje wei herkent dit een spierpijn gevoel in je liezen???? heb ik nu al een weekje ook best apart want soms krijg ik mn been niet eens vooruit gezet!!

owja en omdat ik geen klachten had enzo hoefde ik pas over 2 weken weer terug te komen als ik dat goed vond nouja prima hahahah

groetjes danielle

Zou best wel eens een beetje bekkeninstabiliteit kunnen zijn. Dat uit zich namelijk op verschillende plekken.

Wel fijn dat je controle goed was. Volgens mij mogen we wel tijmsiroop, misschien geeft dat iets verlichting?

ja heb tijmsiroop in huis maar iedereen om me heen zegt dat het niet mag.. dus ben er best voorzichtig mee... zal het morgen vragen!!!

ik heb bij de eerste best zware bekkeninstabiliteit gehad... alleen dat uitte zich enorme kramp van mn schaambeen naar mn rug/benen..... heb toen vanaf 12 weken tot 4 maanden erna 3 maal per week fysio gehad dit is echt nieuw voor mij deze pijn... maarja wilt natuurlijk niet zegge dat het het niet kan zijn!!! zal het morgen meteen eens vragen bedankt voor je tip over bi eigenlijk niet eens aan gedacht........

Hoi, ik heb ook last van mijn bekken en dan in mijn lies dus het zou best kunnen dat het bij jou ook zo is

Heb even gegoogeld voor je en je mag tijmsiroop gewoon gebruiken als je zwanger bent, typ op google maar in, tijmsiroop tijdens zwangerschap en dan lees je het gelijk

Hopelijk geeft het wat verlichting

Heeey meid,

Fijn dat alles goed was bij de gync.
Die pijn in je lies kan ook nog bandenpijn zijn. Maar ook BI natuurlijk.
Indd mag je gewoon thiijmsiroop hebben, en flink stomen kan ook en wat ik je al vertelde aan de telefoon, je mag ook gewoon luuf gebruiken.
Beterschap meid.

Liefs marielle

zelfs zou ik zeggen volg de dames hiervoor, als je die siroop kan gebuiken gewoon doen evt icm met stomen, zelf vind ik vicks niets, doe het zelf met kamille thee erin, is ook goed voor je huid.
en het klinkt erg smerig, onder een warme douche op zn voetbals lekker je neus legen, want dan komt ook alles lekker los (ook een soort van stomen).
En voor evt de pijn van je keel water of limo met ijs erin drinken benter om regelmatig een slokje dan alles in 1 keer, verkoeld en zorgt voor zwellings afname.
En heel stom maar bij mij helpt tegen hoesten om een kauwgometje te nemen, je bent bezig, maakt meer speeksel aan en hierdoor "smeer" je de keel, en ook vergeet mn lichaam sneller de hoestprikkel.
Iig veel succes ermee

Terug
Bovenaan