ook bij de vk geweest

ook ik mocht vanochtend naar de vk laatste keer.... mag de 16de naar de gyn ben dan 34 weken....

alles was goed bloeddruk was 130/70 en alle bloeduitslagen waren goed mn ijzergehalte was zelfs hoger dan voor de zwangerschap!!! erg apart en ik dacht juist dat ie laag zou zijn ivm de vermoeidheid en duizelingen maar goed was het dus niet....

beeb ik had mn twijfels van de week enorme buikpijn gehad en erg veel bewegingen overal maar ze lag nog goed.... zelfs al met der bol voor de uitgang!!

de vk stond er wel van te kijken dat de bewegingen zo oevrduidelijk te zien zijn bij mij ik ging liggen en had 1 flinke bult rechts was een knie en die bewoog zo over mn buik heen vk heeft erna zitten kijken hahahah helaas en ik baal er echt van was dit de laatste keer vk bezoek en wordt nu overgenomen door de gyn vind het echt klote want voel me daar zo;n nummertje maar goed weinig aan te doen

ben wel super blij dat dit kindje goed ligt aangezien mijn eerste in een onvolkomen stuit lag!! dussss mag het deze keer weer zelf proberen maar nu hopelijk met goede afloop ipv een spoedsectio

liefs daan

Wat fijn dat alles goed was en grappig zeg dat je de kleine zo goed ziet, idd balen dat je naar de gyn moet.

Hopelijk mag je deze kleine op natuurlijke wijze ter wereld brengen en wordt het geen spoedsectio

Dat is mooi dat jullie kleine er al goed voor ligt.
Zal wel fijn zijn als het een gewone bevalling mag worden voor jullie.
Ik moet met 34 weken nog naar de verloskundige en daarna naar de gyn.

Wat grappig dat de vk het zo duidelijk kon zien meid.
En wat fijn dat jullie kleintje ook al zo mooi klaar lag.
Hopelijk mag je dit kleintje op de natuurlijke manier te wereld brengen.

Liefs marielle

Fijn dat alles ok is! Bij de verloskundige is de begeleiding idd erg persoonlijk, prettig. Ken je de gyn waar je nu naartoe moet? Het wil echt wel verschillend zijn, de een of de ander. Nog ff en dan een mooie natuurlijke bevalling voor jou :)
x Taraneh

wij hebben in breda 15 gyn;s lopen..... en ik heb 1 vaste maar houd niet in dat ik altijd bij hem kom helaas... heb de 16de een andere die k niet ken... maar goed als de kleine maar goed doet vind ik het prima

Terug
Bovenaan