Ook bij de vk geweest

Vanmiddag mochten we weer naar de vk toe.
Bloeddruk was helemaal prima 105/60 en was nog nooit zo laag geweest
Ook was ik al weer niks aangekomen. De laatste 1,5 maand ben ik nu niks aangekomen en was daar dus erg blij mee. In totaal nu nog steeds 10 kg aangekomen.
Had nu een andere vk, die ik nog niet eerder had gehad, maar het was een erg leuke en aardige vk.
Verteld dat ik er momenteel best wel al doorheen zit Veel last van harde buiken zo'n 3 of 4 harde buiken per uur En ook veel oefenweeën, maar dan helaas rugweeën Ook heb ik nog steeds erg veel last van me bekken.
Ze vertelde me dat als ik 38 weken was geweest, had ze me eventueel door willen sturen naar een gync voor eventuele inleiding, maar dat kon nu niet, omdat ik nog maar 35 weken ben. Zal dus echt de laatste paar weekjes even flink de kiezen op elkaar moeten zetten Want er was nu nog geen gync die mij wou helpen of het moest echte medische noodzaak zijn. Maar goed dat zegt deze vk, kan best zijn dat als ik straks weer een andere vk heb, dat die weer wat anders zegt als ik 38 weken ben.. Ze zitten met 7 vk's hier in 1 praktijk.
Toen de buik even gevoeld en de kleine ligt nog steeds met z'n hoofdje in mijn bekken, maar ligt nog niet vast in me bekken. dat hoefde ook niet, want bij een 2e zwangerschap maakte ze daar geen zorgen over, want tijdens de bevalling kon de kleine nog indalen. Ze vroeg hoe zwaar yordi bij de geboorte was en ik vertelde dat hij 7 pond was. Ze verwacht dat dit kleintje ook dat ongeveer zal worden/zijn.
Nog even weer het hartje geluisterd en dat was ook weer helemaal prima.
Verder heb ik nog instructies mee gekregen wat ik moet doen als nu mijn vliezen breken, omdat de kleine nog niet volledig is ingedaald.
En ook instructies mee gekregen wanneer ik moet bellen als de weeën beginnen. Moet niet te lang wachten met bellen, omdat de bevalling van yordi ook best vlot was. Dus als ik een half uur lang goede pijnlijke weeën had die om de 5 min kwamen dan moest ik al bellen.
Vanaf nu mogen we elke week op controle weer komen.
Dus afwachten wanneer ons kleintje wil komen..............

Nou dus je moet even afwachten dus wat die andere vk zegt volgende week.
Rot is dat he die rugweeen die niks doen,bij mij begon het ook zo rond de 35 weken te rommelen,en rommelt nog steeds maar geen wee die doorzet,mijnkleintje is ook nog steeds niet voledig ingedaald voor de helft pas.
sucses met de laatste loodjes,nog 2weken en dan mag jij ook!!!
xxxBianca
38weken

Hey hey,

Vervelend zeg dat wachten voor je als je zoveel last hebt.
Ben benieuwd inderdaad wat die andere verloskundige gaat zeggen.
Sterkte nog even!

Liefs Zonnetje

hier ook erg benieuwd wat die andere verloskundige zal zeggen, moet wel zeggen hier bij ons (5 vlk) waren ze eigenlijk altijd gelijk gesteld. Ok de 1 kwam prettiger over dan de ander, maar das persoonlijke voorkeur, maar geen problemen met alle.

Ik hoop voor je dat je niet teveel last zal hebben van de voorweeen.
En gewoon ff kan bijtanken om het zo te zeggen.

Terug
Bovenaan