ook bij mij is het zover!!!!

hallo hoi hoi,

ik ben zwanger!!!!!!

kan het gewoon niet bevatten na 2 rondes al ongeloofelijk!!!!

Ben gewoon een beetje zenuwachtig blijft het goed gaan enzo. Je weet het nooit en ook ik heb wel eens een miskraam gehad dus ook daar heb ik ervaring mee.

Heb totaal geen last van misselijkheid en de andere bekende kwaaltjes en daarom vind ik het ook zo moeilijk om het te bevatten. Gelukkig heb ik een duidelijke streep gekregen dus daar kan het niet aanliggen, mijn hormoontjes zitten dus goed in mijn lijf hahahaha.

Vind het erg moeilijk om aan mijn vriendin te vertellen die aan de spuiten zit en nog steeds gebeurt daar helemaal niks niet 1 eitje wil er groeien en ze is iedere keer zo verdrietig en nu moet ik haar gaan vertellen dat ik zwanger ben, na 2 rondes al, wat is het leven toch oneerlijk!!!!!

Ze heeft het ook zo door ben natuurlijk resulluut gestopt met roken was al aan het minderen maar als je weet dat je ook al is het nog zo klein, een kindje in je buik hebt kun je gewoon niet meer roken, tenminste ik niet, de uitdaging is alleen om het ook zo te houden. Nadat ik bij mijn zoontje 13 maanden niet had gerookt ben ik er toch weer met mijn stomme hoofd aan begonnen WAAROM???????? wat doe je jezelf aan maar ben van plan om nu ook gestopt te blijven. Nog wel even voor alle duidelijheid er wordt bij ons niet binnen gerookt moeders staat gewoon buiten in de kou te roken dus mijn zoontje heeft er geen last van, goh wat zal dat veel tijd schelen hahaha.

Nou bedankt dat jullie even naar mijn geratel hebben gekeken en ik spreek jullie allemaal hopelijk op het januari forum, o ja wat ik nog vergeten te vertellen ben is die vriendin waar ik het net over heb 15 janurari jarig is, laat ik nou ook nog eens op die dag uitgerekend zijn.


Dikke kus van Leonie
 
Hoi   ik   heb je net ook al gefeliciteerd maar ik wilweerreageren. Knap dat je gestopt bent met roken! Ik heb ook   altijd gerookt en ben ook gestopt   voor ik zwanger was van de eerste. Ik ben na haar geboorte niet weer begonnen maar heb het er wel heel moelijk mee gehad!! Nu ik weer zwanger ben vind ik het eigenlijk stinken. Verder heb ik ook echt nergens last van. Behalve dan van de hormonen!!! Daar wordt ik echt niet gooed van .Maar ja beter zo dan elke ochtend spuugmisselijk boven de plee hangen. Ik zou het wel aan je vriendin vertellen voor   ze het van een ander hoort! Dat is helemaal vervelend! Maar het zal wel moeilijk zijn ja. Nou tot later. Groetjes Suzanne
 

Hoi hoi

Ten eerste, van harte gefeliciteerd met je zxwangerschap!
echt hartstikke leuk!
Ik ben nu 17 weken zwanger van mijn eerste kindje en heb ook nergens last van gehad, werd wel sneller moe, maar verder helemaal niks.
ik had er ook moeite mee het te geloven, en soms nog wel omdat ik nog bijna geen buik heb maar ik heb nu mijn echo`s als bewijs! en natuurlijk heb ik het hartje al 2x gehoord!

Ik heb er ook moeite mee gehad mijn beste vriendin te vertellen dat ik zwanger was.
ook zij was gestopt met de pil en werd al gauw niet meer ongesteld en kreeg last van de bekende zwangerschapsverschijnselen.
toch had ze 3 negatieve testen, en ook een negatieve bloedtest.
volgens haar huisarts ging het om een waarschijnlijke schijnzwangerschap.
erg vervelend voor haar want ze wou het zo graag!
ondertussen is ze nu ong 5 mnd gestopt met de pil en nog steeds niks.
ze is nu ook heel onregelmatig ongesteld en ze is ontzettend veranderd, ze is heel erg emotioneel en zit een beetje in de put. ( wat natuurlijk heel erg logisch is)
ik weet zelf ook niet wat ik er aan kan veranderen, ik kan er alleen maar naar luisteren en haar troosten maar sinds ze weet dat ik zwanger ben is de vriendschap ook veranderd.
ze vraagt bijna nooit hoe het met mij gaat en dat doet me soms best zeer.
misschien is het wel logisch maar als het andersom was geweest dan was ik in ieder geval blij voor haar geweest...
in ieder geval kan ik me alleen aansluiten bij Freubel, vertel het haar zelf en zo gauw mogelijk, voor ze het van een ander hoort.
ook   ik ben meteen de zelfde dag gestopt met roken toen ik te horen kreeg dat ik zwanger was en heb mijn vriendin het ook meteen verteld.
want ook zij wist dat ik rookte..en dan valt het wel op.
het enige verschil was dat ik toen ik erachter kwam dat ik zwanger was al 10 weken en 4 dagen zwanger was!
dus dan is de risico periode ook al bijna voorbij en dan is het wel makkelijker om te vertellen dan nu bijvoorbeeld..

ik wil je in ieder geval succes wensen enne, sorry voor mijn lange verhaal!

liefs Sarah

 
Terug
Bovenaan