ook bij mij iui mislukt

hallo lieve meiden,
grrr vandaag is ook mijn ongi op komen zetten. klote zooi! Soms geloof je er helemaal niet meer in. maar goed, niet echt hoeven janken, op naar de volgende keer. Nog 5 keer " gooien met de dobbelsteen", en hopen op de 6!  en ja anders op voor de ivf.
liefs simone

Hoi,
Jammer zeg. Balen he. Het was toch geweldig geweest als het gelukt zou zijn! Volgens mij is het nou bij niemand gelukt de eerste keer. Ik hoop voor je dat de tweede keer gewoon raak is! groetjes Noortje

He lieve Simone,

Wat sneu voor jou!! Kan me voorstellen dat je er weer flink van baalt, alleen ik wil alleen even tegen je zeggen dat een vriendinnetje van mijn werk eigenlijk collega na 6 iui pogingen en de eerste keer met ivf zwanger is geworden dus niet opgeven ok, hoe moeilijk dat soms kan zijn dan weet je dat. Ik denk aan je en wil je heel veel sterkte wensen met dit verdriet ok.

liefs en een hele dikke knuf van mij

Hai,

Wat vervelend voor je zeg! Wij weten als geen ander hoe het voelt!
Hopelijk is het ook voor jullie snel raak. Veel succes met de volgende poging.

Groetjes en hou de moed er in, hoor!

Sabrina (Sab)

hallo lieve meiden, bedankt voor jullie steun, heel fijn. Tja het is zoals het is, dus we zetten de schouders er weer onder. Ga misschien wat ondersteuning zoken in de acupunctuur, you never know.
tot snle lief simone

Terug
Bovenaan