ook (bruin)bloedverlies

Hey allemaal,

Gisteravond begon het met een klein beetje bruin verlies en vanochtend echt redelijk veel bruinbloedverlies bij het afvegen. Na twee miskramen (dec en febr) maakt me dit behoorlijk onzeker. Ik heb geen harde ontlasting of sex gehad dus dit kan geen oorzaak zijn..
Pff nu bij elke toiletgang angstvallig naar het wc papiertje kijken, maar gaat tot nu toe weer goed (heel klein beetje bruin door de gebruikelijke afscheiding), Sorry voor de details maar ik hoop zo mijn verhaal duidelijk over te brengen en hoop dat jullie me kunnen geruststellen.
Gelukkig geen helderrood bloedberlies en heb daarom de vk ook niet gebeld..

Ik tel de dagen tot de echo de 21e laannggzzaamm af.

Liefs Lisette
.
 
Starbucks ik duim voor je dat het niks voor stelde. He moeilijk het nu ook is heb hoop.
gr mama van eilish
sterkte
 
Lisette, wat vreselijk ververvelend!! Meid, als ik jou was zou ik wel bellen met de verloskundige, met jouw geschiedenis zou ik een echo willen!!
In het ziekenhuis worden die ook gewoon in t weekend wel gemaakt hoor!

Ik duim voor je!

Lfs Mickey
 
Wat onwijs vervelend meid!! Wat Mickey hierboven zeg, zou ik je ook aanraden om de vk te bellen. Het hoef misschien niks te zijn maar dan ben je in ieder geval gerust gesteld.

Sterkte ermee en ook ik duim je.

Liefs Miranda
 
Hoi
ik wil je ontzettend suc6 wensen en hoop dat het bij jouw wel allemaal goed mag zitten.
als ik jouw was zou ik idd ook even contact opnemen met de vk. dan heb je misschien wat meer zekerheid.

Heel veel suc6 en sterkte!

liefs Petra
 
LIsette,
Hier een aug/sept mama..
Ik verloor toen ik 6 weken zwanger was ook behoorlijk wat bloed, geen krampen ed maar gerust was ik er niet op.
Ik ben toen naar een particulier echo bureau gegaan om een echo te laten maken..(deze werd wel vergoed , maar als ik er zelf voor had moeten betalen had ik het ook gedaan)
Ik was nl er van overtuigd dat ik een miskraam had gehad, die niet doorzette, en ik wou gewoon een bevestiging.
Zo gingen wij dus naar de echo praktijk..en daar bleek ik in verwachting te zijn van een tweeling..ws was het een drieling geweest.
WAt ik wil zeggen met dit verhaal is dat dat wachten je zo onzeker maakt, dat je soms gewoon zelf actie moet ondernemen.
Suc6
 
Hier van de week met afvegen een klein beetje rood bloed. Maar daarna is het niet meer voorgekomen. Ik probeer me er niet al te veel zorgen over te maken.

Maar ik kan me voorstellen dat dat met jouw geschiedenis moeilijker is. Als je echt onzeker bent zou ik bellen! Dat zullen ze toch zeker wel begrijpen!
 
Hey allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes. Het is niet meer voor gekomen gelukkig.
Bij mij begonnen de miskramen direct met helder roodverlies en stolsels. Dit zorgt er voor dat ik nu iets meer vertrouwen kan houden! (en nog niet gebeld heb)..
Misschien dat ik maandag toch de vk nog even ga bellen voor de geruststelling ;-) Ik hoop dat ze dan zegt dat ik eerder voor een echo kan maar ben er bang voor. wie niet waagt wie niet wint.
Bedankt nogmaals, het doet me goed om te horen dat het herkenbaar is en ik niet gelijk van het verkeerde uit moet gaan.

Liefs Lisette
 
Terug
Bovenaan