ook caithlyn is morgen jarig 3maart

A

Anoniem

Guest
ook hier is het morgen zover

ons kleine prinsesje word morgen 1jaar
wat gaat alles toch super snel morgen gaan we overdag met zn 3tjes (4tjes) naar de dierentuin en savonds komt een klein   aantal visite
zaterdag is de grote party dagen ook wij hebben een foto taart voor deze dag besteld de meeste mensen komen zaterdag en zondag vieren we het voor de meer jongere vrienden zeg maar haha anders gaat het allemaal noooooit passen
ook wij gaan vanavond de boel versieren

en karin jullie heel veel plezier voor morgen saampjes

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

en 19weekjes zwanger van nummer 2

Hoi,

Alvast gefeliciteerd!!!!!!
Geniet ervan en maak er een mooie dag van.

Liefs marielle

Hoi Patricia en Caithlyn,

Alweer 1!

Alvast van harte gefeliciteerd en dat jullie maar een gezellige dag mogen hebben met veel gezelligheid en  heel veel  .

Liefs Monica en Isabelle

heey meis..alvast van harte gefeliciteerd met je kleine prinsesje caithlyn ..hihihi het is een lieverdje.fijne dag in de dierentuin..ga maar niet naar Emmen ..zo zielig   die olifanten   geef caithlyn maar een dikke knuffel .liefs ,vanuit alkmaar

Hoi hoi,

Alvast gefeliciteerd.
Maak er een mooie dag van en geniet ervan.

Groetjes Linda

Hoi Patricia!
Nog een half uurtje!!!Volgens mij officieel nog 3 kwartier toch?Rond 00:15 uur was ze geboren dacht ik...
Lenthe was vorige week dinsdag jarig, 24-02 en wij hebben het afgelopen zaterdag gevierd.Was zooo gezellig, lekker druk, erg verwend!

Ik wens je een mooie en leuke dag toe morgen!!!!
Groetjes Roos, mama van o.a Lenthe (1 jaar!) en 9.3 weken zwanger van nummertje 4.

heyhey

van harte gefeliciteerd :D
was je niet vergeten hoor, wist dat caithlyn vandaag jarig was, wilde een topic voor je openen, maar had je zelf al gedaan hihihi.

nou, meis, heel veel plezier in de dierentuin en met de visite vanavond.

dikke kus, do

Hey Patricia,

Gefeliciteerd met je meid!!
Geniet van jullie mooie dag

Liefs Nesie

Terug
Bovenaan