ook caithlyn na het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
wat een drama overal mn neefje van 2ligt al vanaf maandag in het ziekenhuis.

en nu moeten we ook met caithlyn er heen en waarschijnlijk moet ze blijven

spuugt al 3dagen alles uit houd niks binnen krijst alles bij elkaar en plast niet gister avond waren we er al en moesten terug komen als ze vanavond nog niet had geplast en helaas geen plasje te bekennen

houd jullie op de hoogte

liefs

Hoi Patricia,

Wat een domper!
Ik hoop dat caithlyn snel weer beter is en natuurlijk je neefje ook he!

Groetjes Chantal mama van Noa

Hoi,

Sneu is dat hé voor die kleintjes.
Yordi is ook al zo flink ziek geweest. Ook overgeven en niks meer binnen houden en had toen ook vanaf 6 uur 's ochtends al geen plasluier meer gehad. Hij heeft toen aan de ors gezeten. Gelukkig hoefde yordi niet opgenomen te worden in het zh.

Ik hoop dat ze snel weer beter is en je neefje natuurlijk ook.

Liefs marielle

Hey meis,

Vervelend voor je en helemaal voor die kleine.
Toen Noah 3 maanden was, begon hij ook ineens heel erg te spugen!!
Hij lag in zijn wiegje en spuugde er zo overheen. Met zoveel kracht dus.
Ik heb toen na 3 uur de huisarts al gebeld en hij zei dat ik het in de gaten moest houden.
Maar alles wat ik qua voeding gaf( was toen alleen bv) kwam er gelijk weer uit.
Dus aan het eind van de dag weer de huisarts gebeld en toen konden we langskomen.
Weet je wat hij zei?? Dat het nu 5 uur was en hij me niet wilde doorsturen naar het ziekenhuis omdat de meeste artsen al wegwaren. Zelfs toen ik vertelde dat hij geen plasluiers had.
Ik moest het aankijken tot de volgende morgen en hem dan weer bellen.
Maar de kleine ging per uur achter uit en hij lag op een gegeven ogenblik echt heel suf in de box.
Ik heb hem toen gepakt en ben toen zelf naar de huisartsenpost gereden. Zij stuurden mij gelijk door naar het ziekenhuis en daar moest hij 3 dagen blijven.
Hij zat al tegen het uitdrogen aan. Mijn mannetje was echt heel ziek en lag alleen maar te slapen.
Ik kon gelukkig bij hem blijven en ben niet van zijn zij geweken!
Je begrijpt wel, dat wij zijn overgestapt van huisarts! De mensen in het ziekenhuis zeiden ook dat ze niet begrepen, waarom de huisarts mij niet gelijk doorstuurde..

Oke, dit is een heel verhaal geworden en ik ben blij dat ik het even kwijt kon, want ik zit nu zelfs nog met een brok in mijn keel, als ik aan dat kleine, zieke mannetje terug denk!
Het moraal van dit verhaal is, laat je niet zomaar wegsturen!!!! Jij kent je kindje het beste en weet hoe ze anders is!

Meis, heel veel sterkte en een knuffel aan je kleine meis. Ik hoop dat je haar gewoon weer mee naar huis mag nemen!

Groetjes

Hoi,

Wij hebben in december er ook tegenaan gehikt met Myrthe. Zij had al een dag geen plasluiers meer. Het was dat ze nog helder uit dr ogen keek, dus moesten we haar de hele dag goed in de gaten houden en toch proberen drinken te geven (wat ze niet wilde!)

Probeer haar iedere 15 min een slokje te laten nemen. Niet teveel anders kotst ze weer, maar iedere slok is meegenomen!

Heel veel sterkte meis.

Liefs Reneke

Laura had buikgriep en alle flessen kwamen ook linea recta weer terug. Melk hield ze niet binnen, diksap wel, dus daar heeft ze een paar dagen op geleefd. Door de diksap was ze niet uitgedroogd, ors wilde ze niet drinken. Misschien kun je iets anders te drinken aanbieden wat ze wel binnen houdt? sterkte ermee, ik hoop dat ze gauw weer beter is!

Hey meis,
Wat naar allemaal! Hoe is het afgelopen vandaag?
Liefs,
Karlien

Hoi Patricia,

En hoe is het nu?? Ligt ze in het ziekenhuis???

Wij hebben het met Feline gehad toen ze 5 weken oud was. Gelukkig mocht ze na 24 uur al weer naar huis maar toch.. Hopelijk knapt ze snel weer op en mag je haar snel mee nemen!!

Sterkte!

Liefs,

Suus

Terug
Bovenaan