Ook Daan loopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Woensdagavond had hij ineens door dat hij ook alleen kan lopen. En sinds die tijd gaat meneer steeds vaker stappend dan kruipend door het leven.

Hij is nog wel wat onzeker en stapt heel voorzichtig, maar komt nu echt overal waar hij wil zijn.

gr Saskia

WHOEHOE FATASTISCH!!!

LEUK MAN!!! En nu overal achter hem aan hahahahaha

Rik stapt wel een een handje al, maar los wil ie niets van weten haha, maar dat komt vanzelf!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Wat ontzettend knap van hem!!! En wat gaat het allemaal hard he. Nu dus flink achter hem aan rennen.

groetjes Linda

GO DAAN GO DAAN!!!!!

Goed van je hoor!

Groetjes, Bas en Karin

Wat goed zeg!! Echt leuk als ze ineens gaan lopen. Justin loopt ook sinds een paar weken en ik vind het nog steeds zo leuk om te zien.

groetjes mirjam

hai daan,wat supergoed van jouw zeg!!!
ik doe al wel stappe stappe stap achter de loopwagen,de babywalker en alles wat maat enigzins schuift..en sinds kort ook aan de hand stappe tappe stap maar los nog niet..
mama zegt dat ik af en toe heel eventjes los sta maar dan schrik ik en laat me dan vallen..

daan geniet lekker van je nieuwe kunnen en laat pappa en mama lekker rennen he..??
een knuf van jayda(16-07-07)en haar mama

he wat goed Daan!
Knap dat je al helemaal zelf los loopt, ik durf dat nog niet hoor. Wel loop ik overal achter en langs en het liefst aan de handen van papa of mama, maar los durf ik echt nog niet.

Maar stoer hoor dat jij het al kan!

Groetjes van Sarah (16-07-07) en mama Tamar

Terug
Bovenaan