A Anoniem Guest dec 23, 2011 #1 ook ik had vandaag mijn 1 ste echo alles is goed,allemaal op schema, hartje zien kloppen, echt bijzonder allemaal. echt een super mooi kerstkado!!!
ook ik had vandaag mijn 1 ste echo alles is goed,allemaal op schema, hartje zien kloppen, echt bijzonder allemaal. echt een super mooi kerstkado!!!
A Anoniem Guest dec 23, 2011 #4 Super! Gefeliciteerd en geniet! Ik mag donderdag ben dan 6wkn en 1 dag (zwanger via IVF/ICSI dus weet precies hoe ver ik ben).
Super! Gefeliciteerd en geniet! Ik mag donderdag ben dan 6wkn en 1 dag (zwanger via IVF/ICSI dus weet precies hoe ver ik ben).
A Anoniem Guest dec 24, 2011 #5 ja geniet er zeker van zolang op gewacht. @ usamom ik weet ook precies hoever ik ben, ben zwanger geraakt via inseminatie, ik ben nu 7 wkn en 2 dagen spannend volgende week hopen dat het goed is!!!
ja geniet er zeker van zolang op gewacht. @ usamom ik weet ook precies hoever ik ben, ben zwanger geraakt via inseminatie, ik ben nu 7 wkn en 2 dagen spannend volgende week hopen dat het goed is!!!