ook de 20 weken echo gehad

Hallo iedereen,

Ik wil me bij jullie aansluiten.
Heb vorige week mijn 20 weken echo gehad.
En alles was super in orde.
We weten ook wat het word, maar willen het wel nog voor ons houden.
Is wel makkelijker met alle spulletjes te kopen.
Zijn wel ontzettend blij dat het zo goed gaat met de kleine.
Begin nu wel bang te worden van het hele idee van de bevalling en het idee dat we straks een kleine erbij hebben.
Zal ik een goede moeder worden? Weet ik wat ik met alles moet doen?

Maar nu ga ik nog even genieten van ons kleine spruitje in de buik.
Allemaal succes.

groetjes kelly

super dat de echo helemaal goed was!
En leuk dat jullie het weten.... idd wel praktisch, want neutraal is steeds moeilijker te krijgen lijkt het wel.

groetjes,
Marije

Hallo,

Welkom hier!!
Fijn dat jullie ech goed was!!

Ook jij wordt vast een super moeder!! je zal je nog verbasen over je moeder instinct!
Wanneer ben jij uitgerekend?

Groetjes sylvia

Hele opluchting toch dat alles ok is.
En wat dat gevoel "kan ik het wel aan", "ben ik straks wel goede moeder" betreft:bij de 1e heb ik  wel paar x tranen gelaten hoor om dat gevoel! En zelfs de dag voor de bevalling (geplande ks) hadden we dat: we dachten er een gezellige avond van te  maken, maar het werd een hele bedrukte. Konden gelukkig samen dat "wat  staat ons te wachten"-gevoel delen en emoties vrije loop laten.
Nu ben  ik zwanger van nr 2 en heb nu weer zo'n soort gevoel: we hebben t zo goed met de oudste, wat als het met de 2e tegenvalt" en "kan ik m'n liefde wel verdelen tussen die 2 ukkies". Maar van iedereen die meerdere kinderen heeft, hoor ik dat dat een normale reactie is. En dat je plek genoeg hebt om van 2 (of meer) te houden. Dus t zal vast goedkomen met jou en mij!
Groetjes en geniet van het wonder in je buik!
Mira

Oh dat is goed nieuws zeg. Erg fijn. Nu geniet je nog meer.

Dat gevoel wat je beschrijft herken ik hoor. Ik was ook in twijfel een aantal keer. Kan ik dit wel? Hoe moet het allemaal? Maar ja...gaandeweg leer je hoor. Je groeit in het moederschap.

En ook met nummer 2 dacht ik van....heb ik wel genoeg liefde? Ik hou zoveel van mijn eerste..is er wel plaats in mn hart? Al dat soort dingen zijn normaal volgens mij. Het komt allemaal goed hoor!

Groetjes Petra

Dank jullie wel voor jullie steun en leuke reacties.
Ik ben op 17 november uitgerekend.
En hopelijk komt onze kleine spruit ook niet voor die tijd, want we gaan 8 weken van te voren de badkamer nog verbouwen.
En dat gaat zeker nog 3 weken duren. hihi.
Dus hopelijk laat hij/zij nog effe op zich wachten.

groetjes Kelly

Terug
Bovenaan