Ook de 20 weken echo gehad!

Hoi,

Ook wij hebben vanmorgen de 20 wk echo gehad.

Gelukkig was alles goed, zover men dat natuurlijk kan zien, en valt er een mega last van me af!!De kleine was wel bijzonder lenig haha.. Hij/zij lag de hele tijd dubbel met de voetjes naast zijn hoofdje!  Heeft ie écht niet van mama!!

Wel lag mijn placenta deels voor de baarmoederingang, dus moet ik met de 32 wk een nieuwe echo laten maken om te kijken of dit dan door de groei van de baarmoeder is veranderd. De gyn denkt haast zeker dat dat wel goed zit/komt.  

Het maakt me écht niks uit hoe ik straks moet bevallen, al snijden ze me van m'n borsten tot beneden open, als maar alles goed is met de kleine!!! Ik ben gewoon overgelukkig nu!

Esmé mv Kay

(20.4 wk zwanger)

Heej Esme!

Super dat je zo'n goede echo hebt gehad! Dat moet inderdaad echt een hele geruststelling zijn en kan je nu gewoon weer verder gaan genieten.
Het blijft geweldig om zon kleintje bezig te zien in je buik he!

Groetjes Annemarie

gefeliciteerd!

Nu kan het echte genieten goed beginnen. Ik heb dat ook hoor. ze mogen alles met mij doen als de baby er maar gezond uit komt.
Nu op de helft, het lijkt nog zo lang maar ik vind het toch snel gaan hoor.
Het wordt allemaal zoveel echter en werkelijker.

Succes Minke

Hey Esmee,

wat geweldig!! Fijn, van harte meid! En het geslacht?
Geniet van t mooie nieuws!

Wij hebben de echo over iets meer dan 12 uurtjes, om 10.00uur.

groetjes Janneke

Geslacht wilde we deze keer niet weten,.. dus heb geen idee!

Toch natuurlijk gespiekt of ik het tóch niet kon zien, raar he haha, maar nee,.. Niks kunnen zien. De kleine lag met de beetjes omhoog en dat maakte het een stuk lastiger haha..

Ik vind het super spannend zo,.. zucht,.. hihi.. Wat gaat ons gezinnetje straks verrijken???

Esmé

Hoi Esme

Fijn dat je echo goed was, nu heerlijk verder genieten!!!
Altijd weer een zorg minder he!!
Ook mijn echo was goed, gelukkig!!

Geniet lekker van het getrappel in je buik.

Groetjes Naomi

Terug
Bovenaan