ook de 20 weken echo gehad!

Vol spanning vandaag naar de 20 weken echo!
De kleine liet zich moeilijk zien, want het lag op de buik, vooral het hartje was moeilijk te zien en daarvoor moest ik een paar keer in een andere positie gaan liggen.
Na veel drukwerk in mijn buik was het duidelijk te zien! Alles lijkt er goed uit te zien bij onze kleine!! En ook het geslacht is nu duidelijk voor ons, maar dat houden we lekker voor ons ( je weet maar nooit of er hier bekenden meelezen!)
Na afloop nog even heerlijk gehuild van opluchting!
Gelijk even kleertjes gekocht!! Ben helemaal gelukkig en blij!!

Groetjes mirjam

Lekker hoor! Ik kijk er nu ook echt naar uit moet ik zeggen. Ben morgen 20 weken zwanger en heb komende dinsdag de echo. Spannend weer, maar vind het wel fijn om te weten of alles er goed uit ziet.

Geniet maar lekker van je blijdschap!

Groetjes Suus

HI Mirjam,

Leuk hoor! Dat alles zo goed ging! En ja, als je niet wilt dat anderen het geslacht weten, dan kun je beter je mond houden :) Vind je dat niet moeilijk? wij weten het ook en iedereen mag het weten; ik zou mijn mond toch niet kunnen houden!

Gr. Tamara.

Hai,

Super dat alles goed was!! Heerlijk genieten! Ik mag zelf nog een keer volgende week dus nog even spannend de 20weken echo was goed alleen het bovenlipje was moeilijk te zien. Wat is het toch een heerlijk moment als je de kleine ziet. Lekker genieten!!
Groetjes Susan

hey ladies,

ik heb vandaag ook de 20 weken echo gehad, en alles lijkt goed!!!

We weten ook wat het wordt, ook helemaal geweldig.
voor degene die nog mogen, geniet ervan!!

hoi hoi,

heb donderdag de 20 weken echo gehad en alles was goed. ze konden niks vinden. de kleine lag de hele tijd met opgetrokken benen, dus eerst konden ze niet zien wat het word. maar aan het einde verdraaide de kleine zich en het wordt een .........

groetjes

Terug
Bovenaan