Ook de 20wkn echo gehad, eindelijk!

Alles zag er goed uit, lijkt wel een beetje op zijn/haar broer en zus.
We konden alleen helaas niet zien wat het wordt, de kleine lag er niet goed voor. Dus we moeten nu maar afwachten, maar geen xtra echo ofzo.
Ik moet alleen met 30 wkn nog een echo laten maken. Omdat de placenta te dicht bij de uitgang lag, als hij met 30 wkn nog zo lag als nu dan kan ik waarschijnlijk niet vaginaal bevallen, helaas.
Maar ik hoop dat het dan wel weer binnen de marge valt.

Hoi Marianne,
Wat fijn dat alles goed was!!
Over die placenta zou ik me niet al te druk maken, was bij mij met de 2e ook, maar als je buik verder groeit, komt de placenta ook vaak verder omhoog en kan je toch gewoon bevallen!!

Gefeliciteerd!!! Ik mag over 1,5 uur eindelijk en hoop dat dan ook alles goed blijkt te zijn...! Stiekem toch wel spannend dat je kindje nog niet verklapt wat het is hahahaha.

Wat fijn dat je de 20weken echo hebt gehad.
En wat spannend dat het kindje niet liet zien of het nu een j of m is. Als het verder maar gezond is!
En wat leuk dat je nu al kan zien dat het op de broer en zus lijkt.

Geniet er maar lekker van!

Fijn dat de kleine er goed uitziet! En wat grappig dat je nu al ziet dat het op je andere kinderen lijkt.
Ga je nog een pretecho doen om het geslacht te bepalen, of blijft het een verrassing?

Wat fijn dat de kleine spruit er goed uit zag! Dus het wordt een grote verassing of er een klein meisje of jongetje in je buik aan het groeien is!

Fijne avond!

Groetjes Jennifer

Mamr bedankt voor de geruststelling, ik zag er al een beetje tegenop een keizersnede. Maar ik heb ook al een verzakking dus ik weet niet of het dan alsnog beter wordt.
Maar we hoeven niet perse nog een echo voor het geslacht, we zien wel.

Bedankt voor de reacties!

Terug
Bovenaan