ook de APK-resultaten maar even dan

Kian is maandag ook naar het CB geweest. Het gaat heel goed met 'm (duhhhh).
Hij is 98 cm en 13,8 kilo. Dat vonden ze een beetje weinig, dus ik moet 'm gaan vetmesten. Hij is niet te dun, maar hij heeft te weinig reserves om een weekje ziek te zijn zeg maar. Nu is ie gelukkig van z'n leven nog geen hele week ziek geweest (zelfs niet met een pseudo-kroep aanval waarvoor hij in het ziekenhuis opgenomen moest worden) dus daar ben ik niet zo bang van. Plakje ontbijtkoek extra, iets dikker boter smeren, veel kaas op de boterham ....
Dus als jullie volgende forumdag een holle-bolle-gijs van circa 1 meter zien rond hobbelen, dan weten jullie wie het is!

Liefs Nelleke

Hai Nelleke,

Wat grappig om te lezen hoelang en zwaar (licht?)  Kian is.
Hij is gewoon 10 cm langer  dan Rebecca en wegen ongeveer even veel!!
Grappig zeg!
Ook grappig dat jij Kian wat extra mag geven, terwijl ze tegen ons zeiden dat het helemaal niet erg is als Rebecca een paar dagen niet echt wil eten????!!!!
Alleen komen die dagen bijna niet voor bij Rebecca, alleen pas met die voet-hand-mondziekte. Toen wilde ze zelfs graag, maar liet veel staan vanwege de pijn.
Ben benieuwd of Kian na een tijdje als HolleBolleGijs te zien is op het forum!
Maar dat zal wel meevallen toch?
Liefs, Marianne

Nou, wat lang al!!

Merel is ook deze week geweest.
weegt 13.8 kilo en is 89 lang.
was allemaal gemiddeld.

Ik stond zo weer buiten, mevrouw had meer intresse in het speelgoed wat in de wachtruimte stond als wat die arts allemaal wilde nakijken! hahaha.
(moeten ze er ook geen tractor neerzetten )

Ze vond merel een meisje met pit. uhhh ja! hahahaha
Ze weet precies wat ze wel en niet wil. handen vol aan.

En verder was alles goed.

ze had alleen een test met blokjes, rondjes, vierkantjes enz in een doos doen met die figuurtjes erop uitgesneden...Merel had zoiets van: jaaa daaag,  ben geen baby meer en deed gewoon het dekeltje open in de blokjes erin. waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Heerlijk!!
(en moeders stiekum lachen)

zoo hey wat een verschillen hier moet er nog een vetgemest worden maar hij eet al zoveel hij eet nu zelfs snoep tewijl ik dat eerst echt niet wouw tim is nu
83 .5 cm en 10.4 kilo wat een verschil zech

Wij zijn de vorige maand naar het cb geweest en toen bleek dat Yari toch wel hard gegroeid was hahha.  

Hij was 93 cm en 15 kilo en vergeleken met een half jaar daarvoor was hij nog 8 cm kleiner dus dat is hard gegaan.

Nu is het op het moment toch geen aanhalen aan met het eten. Hij me echt arm nu hahaha. Maar beter zo dan dat ze niet willen eten he.

xx Elly mv Yari

Hihihiha, wat Merel deed, deed Rebecca dus ook: laatje open, blokjes in de doos, laatje dicht, en dus niet de juiste blokjes door de juiste opening!!
Arts zei nog: "Je hebt zeker die reclame gezien!"
Groet, Marianne

Wij waren vanochtend aan de beurt voor de APK en Sophie is nu 14 kg en 94, 5 cm. Prima 'op de lijn' en ook voor de rest alles helemaal goed.

Ze articuleert erg goed voor haar leeftijd (maar wat wil je ook alds praten je hobby is hahaha) en alle testjes deed ze verder prima. Bij de vormenstoof deed ze muv de driehoek alles zoals het moest, bij de driehoek schoof ze 'm open en dacht ook: dat is dat. Grappig dat meer dametjes dat gedaan hebben.

Groetjes
Susan

Hiya mommas!

Jemig als ik dat zo lees ga ik bijna denken of Max ook niet wat testjes moet. Ze doen dat hier helemaal niet. Niet dat ik denk dat ie achter loopt met het een of ander (en vormenstoven interesseren hem geen hol haha hij heeft al sinds dat ie die blokjes kan vastpakken gewoon de deksel eraf gehaald) maar toch is zo af en toe de mening van een professional best prettig.
Hmm terwijl ik dit schrijf bedenk ik me ineens dat mijn schoonmoeder (die Max elke dag ziet) jarenlang een kleuterleidster was, en zij vind dat ie heel slim is....uiteraard is ze zijn Oma en vind hem al geniaal als ie een scheet laat. Dus ik weet niet zeker of haar mening geldt haha. haha Anyway, dat was weer een hoop doelloos gewauwel van mijn kant.

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan