ook de derde ICSI behandeling is mislukt

Hey,
Gisteren was het zover..............de rode  duivels waren er weer. Afgelopen vrijdag had ik wat bruine afscheiding, zaterdag ook nog, het werd niet erger.......misschien een   innesteling??????Zondag was ook alles nog hetzelfde. Had weer een beetje hoop, maar helaas, gisteren was het misseboel. Ik was wel weer zo verschrikkelijk verdrietig. Het was de derde keer. Ik heb altijd gedacht dat het ons wel zou lukken binnen 3 behandelingen. Niet dus............ben erg boos, waarom mogen wij geen kindje, geen wondertje...............het is ons niet gegund. Wat doen we verkeerd? Ik heb alles gedaan wat me goed leek, ik heb vakantie genomen de laatste 3 weken, om me zo rustig mogelijk te houden, heb alles gelaten wat ik niet mocht doen, heb alles genomen wat ik moest doen, med en spuiten. Waarom mocht het nu niet goed gaan????
Ik ben wel weer zo verdrietig, moet om alles huilen. Mijn lieve vriend heeft het ook erg moeilijk. We hadden ook zo verschrikkelijk gehoopt...............We gaan nog wel voor een 4de keer. Maar ik wil het nu even rustig aan doen, even geen getrek aan m,n lijf, even geen hormonen. Volgend jaar zien we weer verder.
Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie krijgen waar we allemaal op dit forum zo verschrikkelijk graag willen, een kindje. Heel veel sterkte allemaal.

Hoi Pitty en vriend,

wat ontzettend naar dat die  weer zijn komen opdagen. Kan me heel goed voorstellen dat jullie erg in een dip zitten nu.

Kan me goed voorstellen dat jullie even "rust" willen nemen.
Ik weet niet hoe het moet voelen voor jullie, maar wil jullie toch even sterkte wensen en ik weet zeker dat er een klein wonder, misschien wel heel onverwacht, op jullie pad komt!

Veel sterkte komende tijd.
Liefs Sylvia

Hoi saampjes,

Wat een rotnieuws zeg! Het vlijft iedere keer weer zo'n grote teleurstelling....
Ook hier vannacht weer de rode duivels, na onze 2e IUI poging. Ik sluit me aan bij je gevoel.....
Meid, denk ook aan jezelf en neem de rust die jullie samen nodig hebben!

Heel veel sterkte en succes!

Liefs,

Ginger

Hoi Pitty,

Wat SH*T voor jullie zeg. je zou zeggen drie maal recht is scheepsrecht. Maar helaas. Goed van je om even te stoppen en je lichaam wat rust te geven. Hoe moeilijk het soms ook is, even geen ziekenhuis is ook heel prettig. Als het bij ons nog niet lukt dan gaan wij volgend voorjaar weer naar het ziekenhuis maar voorlopig lekker niet! Altijd die zenuwen en stress.

Sterkte liefs Ester

lieve Pitty en man/vriend,

Ik lees af en toe nog eventjes mee hier en heb ook bewust even wat afstand genomen van dit forum. Afgelopen weken heb ik vaker je berichtjes gelezen en ook heel erg met je meegeleefd en gehoopt dat het voor jullie nu echt raak mocht zijn. Ik vind het zo ontzettend k... voor jullie. Ik heb er geen woorden voor. Ik kan me zo ontzettend voorstellen hoe je je voelt. We zijn nu zelf ook bezig met de 3-de ivf poging (zijn ook al bijna 4 jaar bezig) en ik vrees ook het ergste. Ik ben ook zo bang voor wat komen gaat. Kan me je gevoelens echt goed voorstellen.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe en geef elkaar in deze moeilijke periode maar een extra dikke knuffel. Je hebt elkaar nu harder nodig dan normaal.

Liefs Indy

Ik wil je laten weten dat ik met je meeleef en echt hoop dat het de volgende keer raak mag zijn! Idd misschien wel een goed idee om het even 'rustig' aan te doen. Veel sterkte verder meid!

Imme xx

Terug
Bovenaan