ook de echo achter de rug

Hoi meiden,

Heb al eventjes niet gereageerd omdat ik me nog steeds vreselijk voel, maar ik lees wel steeds met jullie mee.
Heb vandaag ook de echo gehad, vond het echt spannend... Maar alles zag er prima uit! En ook wij krijgen een JONGEN! Onze derde knul!
Eerlijk gezegd hoopte ik best wel op een meisje, ik had dan ook gedacht dat ik een beetje teleurgesteld zou zijn, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Het voelt gewoon heerlijk vertrouwd en goed.
Ben zoooo blij!

Liefs...

Wat leuk! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je nu best een meisje had gewild, maar een jongen is volgens mij echt heel leuk (wij gaan het straks ervaren). Probeer toch een beetje te genieten van het vertrouwde gevoel,en verder sterkte! Doe het lekker rustig aan (alsof dat kan als je er al 2 hebt, mama's vloek!)
Liefs, Esz

Hoi,

Wat fijn dat alles goed was!! En wat leuk weer een jongetje. Het is echt niet normaal hoeveel jongetjes er in april gaan komen. Ben benieuwd hoeveel meiden er nog bij gaan komen, haha.

xx Natasja

Hallo meiden,
Ook wij hebben net de echo achter de rug.
Vanmorgen vroeg gehad.
Ook met onze kleine is alles goed!
Wat prachtig om alles zo goed te kunnen zien!
En onze echoscopiste legde alles ook heel goed uit. Dit was heel erg fijn maar ook leuk.
De baby moest ff draaien voor een mooi plaatje dus liep ze zachtjes te prikken in mijn buik en tegen die kleine te praten! hihihi
Ze deed het echt heel leuk!
Maar voor ons blijft het geslacht nog lekker een verrassing! Zij heeft wel gezien wat het is en dat het er goed uit ziet allemaal, maar ze heeft keurig niets gezegd!
Wij vinden het wel spannend zo, want mijn man denkt dat het een meisje wordt en ik denk een jongetje! hihihi dus het blijft lekker bij dromen en speculeren voor ons.

Groetjes!

Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was!

Leuk hoor, dat je nog niet weet wat het is, toch ook wel spannend. Bij de eerste twee wisten wij het ook niet, maar nu was is echt té nieuwsgierig.

Dan zal jij wel een meisje krijgen, er moeten in april toch ook meisjes geboren worden...

Terug
Bovenaan