ook de hond nog ongewild gedekt

A

Anoniem

Guest
help ik krijg het druk zeg
loop ik de poort uit schiet er een geile reu mijn achtertuin in wil ik die eruit schoppen
gaat mijn loopse teef ervan door met de reu ik rennen maar met de dikke duik en met de belachelijke hoge hartslag van mezelf gaat dat dus echt niet meer
kom ik bij de honden aan en jawel hoor ze staan vast dus over 9 weken heb ik ook nog een nest maltezers(was gelukkig wel het zelfde soort)

dus straks een paar pubers een baby een nest jonge honden ik heb 2 kippen 2 konijnen vd week kocht mijn dochter er ook maar een parkiet bij om tam te maken(voor de verjaardag vd haar vader ja ja)
stel vissen 2 teefjes ik denk dat ik me verlopig niet zal vervelen
dus intresse in een kleine scahttig maltzertje ze mogen de 2 week dec weg ha ha leuk kerstkadootje
doei marina

hoi marina,
mocht je echt een nestje krijgen...wat wil je voor een hondje hebben..heb namelijk zeker interesse...idd een leuk kerstcadeau voor onze 3 bengels...
mail me anders prive...jespiersma@hotmail.com

ik hoor t wel!

groetjes Jess okt 05 forum

Hahahaha, sorry maar moet echt lachen om je verhaal. Ik zag het al helemaal voor me, jij met je dikke buik achter 2 hitsige honden aanwaggelen.
Gelukkig is het er eentje van hetzelfde merk.
Onze hond (teefje)  is een vuilnisbakje uit het asiel, dus die kan nooit kindjes krijgen.

Miriam (38+2)

Ja wat wil je dat ik erop zeg, best grappig om jou erachter aan te zien hobbelen in mijn hoofd maar op de eerste plaats had het gewoon niet mogen gebeuren (ben ik wel weer de bitch die het zegt) als je een hond hebt zonder stamboom waarbij je niet van plan bent om officieel te mee gaan fokken, zijn er genoeg anticonceptiemiddelen (definitief maar ook met medicijnen)   er zijn helaas genoeg ongewenste hondjes op de wereld die uit deze ongelukjes voortvloeien.

Daarnaast hoeft het niet perse raak te zijn geweest (wat ik dan maar ga hopen voor je)

Als je een leuk "kado" zoeken jess, het asiel zit vol met hondjes die een liefhebbend thuis zoeken (OOK puppies en niet al te oude hondjes) die doe je een groter plezier.

Okay heb mijn zegje weer gedaan, sorry als ik mensen tegen het verkeerde been aanschiet maar heb ik hier helaas thuis 2 resultaten van dat soort ongelukjes en heel veel tijd in moeten stoppen voordat ze "normaal"   functioneerden vandaar mijn felle reactie.

Gaat duimen dat het niet raak is geweest...

Wat iemand al zei VEEL te vruchtbaar bij jou  

Ik vind het ook wel een grappig verhaal. Ik ben niet zo'n hondekenner om te weten of het dan ook echt raak is, maar hou ons op de hoogte.

Trouwens.... 9 weken maar... wat een leven voor die honden.... Wij moeten 9 MAANDEN wachten.... alleen worden wij natuurlijk ook ouder dan een hond.

Ik hoef liever geen hond, wij hebben een vis. En planten hou ik nog net levend. Ik ga me helemaal storten op de zorg van de baby!! haha!

Groetjes, Mirjam (38+1)

Wat een verhaal zeg  ik zie je al helemaal lopen.
Maar voor jou word het wel een drukke tijd zeg! maar het is toch wel een beetje leuk toch al dat jonge grut in huis.
Ik zou er  wel heel graag eentje willen hebben(en dan  het liefst een teefje)  maar ik denk dat mijn vriend dat niet zo goed vind aangezien we al twee chihuahua's hebben van 1 jaar en en van 10 maanden.
Het zijn allebij mannetjes dus ik zit straks in een huis gevuld met alleen maar testosteron
(En ja ze hebben een stamboom! en niet omdat we ermee willen fokken maar vooral omdat de hondjes nogal populair zijn de laatste tijd en er heel veel mensen zijn die een chihuahua laten dekken door iets anders en het dan als chihuahua voor de volle pond verkopen)
Ik ga het in ieder geval wel vragen aan hem maar ik denk dat de kans klein is.

veel succes in ieder geval
groetjes,
Patricia

gelukkig heb ik vaker nestjes dus ben wel op de hoogte van het fokken van honden
\daarbij fokken mijn schoonouders al 30 duitse herders dus wordt hiet alles op de juiste wijzen gedaan
honden zonder stamboom hoeven niet perse niet gewild te zijn of door broodfokkers gefokt te zijn.
als ik nooit meer een nestje had gewild had ik mijn hond laten helpen maar ik wilde best nog een nestje alleen nu niet
maar ach niet alles is  te plannen en ik weet zeker dat dit hele vrolijke en gewilde pups zullen worden ook zonder stamboom
nog even over het asiel nhatuurlijk zijn er best lieve hondjes die daar zitten maar let wel goed op om daar een hondje vandaan te halen vaak zijn deze hondjes verwaarloost geweest en kunnen rot ervaringen hebben gehad met kinderen en dat merk je niet aan een hondje als je er een paar uur mee opstap mag
dus asiel is prima alleen voor de echte hondekenners die weten hoe ze probleem honden kunnen aanpakken
anders zijn maltezers echte makkelijke hondjes die makkelijk op te voeden zijn tot keurige hondjes

Terug
Bovenaan