Ook de MM in

A

Anoniem

Guest
Na 2 weken vakantie weer terug hier. Voor de vakantie naar de huisarts geweest om wat anders, en gelijk ook aangestipt dat we nu in ronde 15 beland zijn en dat met regelmatige (maar korte) cyclussen en ovulatietesten, het nog niet gelukt is om zwanger te worden.

Hij was heel begripvol en zei dat ik na de vakantie maar eens terug moest komen voor een gesprek/verwijzing. Ik heb het er met mijn man over gehad en we gaan er binnen 2 maanden toch maar aan beginnen. 3,5 jaar geleden hebben we dit ook al doorlopen en uiteindelijk na een HSG toch 'natuurlijk' zwanger geraakt. Daar hoop ik nu eigenlijk weer een beetje op.

Ik zie er wel erg tegenop om weer die MM in te gaan, vanwege de stress/emoties die het geeft en ook omdat het best een geplan is met werk, kindje, opleiding en dan op de gekste tijden op komen draven voor echo's etc. Maargoed, we willen heel graag een tweede en voorlopig blijft een zwangerschap uit.

Daarnaast ga ik al enige tijd naar een shiatshumasseuse, gaat mijn man minder roken en drinken we weinig alcohol. Kortom: we gaan vol goede moed weer aan de slag en ik hoop toch wel in 2012 nog zwanger te mogen worden.

Wenser

Lieve Wenser,

Ik begrijp je gevoel héél goed om (voor jullie dan wéér) de mm in te gaan maar zoals je zegt: De wens voor een 2de kindje is voor jullie ook zo groot en wie weet gaat het met lichte invloed van de mm nu ook weer goed! Je weet, wij zijn vorig jaar ook in ronde 15 de mm ingestapt en ook al brengt het een hoop emoties en planning met zich mee, wij hadden (maar) 1 IUI nodig om onze grootste wens in vervulling te laten gaan.

Succes en ik hou je in de gaten, het is jullie zo gegunt!!

Liefs Lynn.

Tcoh de stap genomen, goed van je, elke maan in onzekerheid is niet leuk en ik hoop voor je dat het net zo gaat als de eerste keer.
Lfs

you go girl!!!
ik snap je volkomen. het is een hele stap! goed dat je actie hebt ondernomen.

Succes de komende periode. Ik hoop voor jou dat je weer voor de behandeling zwanger bent en snel, haha!

Liefs Daisy

Heel veel succes meid. Vind het al knap dat je het nog zo lang zelf geprobeerd hebt. Ik hoop voor je dat het nu snel mag gaan allemaal!

Liefs Supertje

lieve wenser, heel veel succes en geluk. Ik ben zelf in ronde 8 na een missed abortion in oktober, daarvoor waren we al vanaf mei aan het klussen. Mijn dochtertje was een gelukje na 10 jaar gewenst te hebbfen dat het zou lukken. Ik durf de malle molen niet in. Ik vind het sterk en stoer dat jullie dat wel durven. Heel veel geluk en hopen dst het snel resultaat heeft en blijft plakken. Veel heel veel geluk.

Terug
Bovenaan