ook Delano moet er aan geloven...donderdag voor het eerst psz!

Jaja,donderdag is het zover,Delano mag naar de peuterzpeelzaal!
Ik ben benieuwd wat het mannetje daarvan gaat vinden.
Ik denk dat hij het wel leuk gaat vinden hoor,maar het is altijd afwachten natuurlijk.
Tja,dan wordt ook deze jongen groot,en moet mama een klein beetje los gaan laten,het hoort er allemaal bij natuurlijk,maar ik vind het best moeilijk hoor moet ik eerlijk bekennen.
Maar goed,we gaan weer een nieuwe fase in en om Johan Cruijf   te citeren...elk nadeel,heeft zijn voordeel!
even mama tijd is natuurlijk ook wel erg fijn,al is het eerst even wennen.
Groetjes Tanja

Leuk hoor en spannend weer.....!! Siebe gaat sinds vorig jaar oktober ook naar de PSZ en hij vindt het helemaal super en mama ook . Het is gewoon heerlijk om dinsdag- en donderdagochtend even helemaal voor mezelf te hebben en gewoon eens even dingen te doen die ik wil zonder steeds een peutertje om me heen te hebben drentelen! Soms neem ik het er ook gewoon van en ga ik heerlijk in het zonnetje zitten, zoals gisteren!

Succes met de eerste keer!

Groetjes Fonske

Hé Delano,
Ik was gisteren voor het eerst op de psz. Vond het wel heel spannend, maar mijn mama nog meer. Hihi, ging ik een mooi grapje maken toen ik bij de ingang stond. Zei ik: Mama, ikkemij heel erg huilen,hoor !! Mama vond dat niet leuk en ze moest bijna zelf huilen.... Maar mijn juf is best leuk, oké 1 juf vond ik wel eng, want die wilde met mij kleuren en plakken terwijl ik wilde spelen met die cooole garage en al die autoos. En in de kring zitten vond ik eerst ook niet zo heel leuk dus werd ikke evne flink boos en mocht ik alleen zitten aan een tafel en toen naar buiten..... ECHT GAAF hoor die school... Ik ga vrijdag voor de tweede keer, kijken of mijn mamaatje dan weer bijna moet huilen (hihi)

Veel plezier op de peuterclub en we komen snel bij jou spelen, maar dan moet ik mama wel even de kalender onder de neus doen...

Toedels Milan

Enzo gaat sinds januari naar de psz. Hij vindt het helemaal geweldig!
Het is echt even wennen, vooral voor mama.... Het was zo stil in huis, en als ik boodschappen ging doen dan miste ik 'm.
Maar inmiddels is moeders er aan gewend geraakt en ik vindt het best lekker 2 ochtendjes voor mezelf. Kan ik heerlijk dingen doen waar ik geen nieuwsgierig neusje bij nodig heb, hi hi hi.

Heel veel sterkte morgen en vergeet geen zakdoekje want misschien vallen er traantjes (bij mama dan he... hi hi)

liefs
di silva

Terug
Bovenaan