Ook deze maand geen geluk (nieuwe NOD)

A

Anoniem

Guest
Dag lotgenoten,

Ook ronde 8 was niet onze geluksronde.
Heb gisteravond maar gelijk ovulatietesten besteld.
Vanaf deze maand gaan we tempen en ovulatietesten gebruiken, want als we over 4 maanden naar de ha willen, moeten we toch alles geprobeerd hebben.
Vooral mijn man denkt dat er iets mis is, anders was het toch wel al gelukt...
Nieuwe NOD is 21 september, ronde 9.

Groetjes Ukkepuk

He Ukkepuk, jammer hoor.
Maar waarom denk je dat er iets mis is met jullie?
Ik ken heeeeel veel stellen die er een jaar of langer over gedaan hebben hoor.

Probeer die tarwekiemoliecapsules es. Baat het niet schaadt het niet.

Succes!

TeHa

Hoi ukkepuk,
Jammer dat het deze maand weer niet gelukt is. Maar er hoeft niet perse iets mis te zijn? Mijn man en ik zitten ook in de 8e ronde en ik denk dat we ook door moeten naar de volgende ronde. Ben al 13 dagen overtijd maar had gisteren 2 druppels bloed en vandaag wat bruinig afscheiding zeg maar...dus die duivels komen er vast weer aan.
Maar niet meteen zo negatief denken hoor.....
Wie weet is het volgende keer wel raak. ik hoop het voor je.
Ik ga voor je
Liefs Laura

Dankjewel TeHa en Laura voor jullie lieve reacties.
Ik was gewoon heel erg depri vanochtend, dat het weer niet gelukt is.
In onze beide families lukt het bij iedereen heel snel, maar op het werk worden we allebei veel geconfronteerd met mensen waarbij het helemaal niet lukt en die kinderloos door het leven moeten gaan.
Daardoor zijn we soms bang dat er iets mis is. En vooral op de tijden dat ik net weer ongesteld ben geworden, wil ik het soms heel somber inzien.
Vooral het feit dat ik veel last heb van pms is heel vervelend, want vaak heb ik hooguit twee weken per maand dat ik me goed voel. Vooral hiervan wordt ik heel erg moedeloos.
Hiervoor heb ik ook de pil gekregen toen ik een jaar of 14 was, en door de pil had ik er nauwelijks last van. Nu ik daar dus mee gestopt ben, voel ik me de helft van de tijd heel vreselijk, en dan wil je de hoop wel eens opgeven.
Maar ach, we gaan er weer tegenaan, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
In ieder geval bedankt voor jullie luisterende oor.

Hoi Ukkepuk!

Ik ken het gevoel.....ik en mijn vriend  zitten ook in ronde 9, toen ik vorige week ongi werd was ik ook meteen depri,ik kan dan echt een dag lang denken dat er wat mis is en dat ik nooit een kindje krijg. (Bij mijn ouders was het zowel bij mij als bij mijn zusje de 1e keer  raak dus ik hoopte dat het erfelijk was, niet dus) Maar gelukkig is het dan een dag later weer over en ga ik er weer voor, nieuwe ronde en nieuwe kansen! Kop op meid het komt allemaal goed! Heel veel succes en plezier (haha)  met zwanger worden!
liefs Syllie

ps mijn volgende NOD 10 sept, valt middenin mijn vakantie......

Teha hoe zit het met die teunisbloemolie? Wat doet dat precies? En waar koop ik dat wondermiddel?

Terug
Bovenaan