ook deze maand geen geluk

A

Anoniem

Guest
Gisteren vroeger dan verwacht ongi geworden. Heb mij eens goed laten gaan en tranen de vrije loop gelaten. Gelukkig heeft mijn ventje me goed opgevangen. Mijn nieuwe nod is 3 april en we gaan nu ronde 10 in. Ik heb een vaag vermoeden dat het ook hier niet zal lukken. Ik begin de hoop op een broer of zus voor ons meisje stilletjes op te geven. Ik weet dat we er al een hebben, maar het idee dat ze alleen zou blijven doet me toch veel verdriet.  aan alle klussers en zij die in spanning zitten veel suc6

He jeetje

vervelend voor je

ik hoop dat het de volgende x lukt voor je

gr natasja

Ha Natje,

Lekker he dat je even kan uithuilen, je hebt toch echt een lieve vent naast je.
Ik wens je sterkte! En voor de volgende ronde duim ik voor jou echt het hardst! Succes Natje, en alle goeds voor een gezonde droom die werkelijkheid mag worden.
Groetjes J

Hey Natje,

Jammer dat het weer niet gelukt is. Overigens vind ik dat je hierom best verdrietig mag zijn, ook al heb je al een kindje. Het is niet omdat je er al eentje hebt dat het minder pijn doet als het niet meer lukt. Ik duim dan ook voor je dat er snel een broertje of zusje op komst mag zijn!

Groetjes,
Marian

Hoi Natje,

Wat vervelend dat je ongi geworden bent! Je was er al bang voor, maar ik hoopte voor je dat het niet zo was. Fijn dat je zoveel steun krijgt van je ventje. Nog niet de hoop opgeven hoor! Het duurt misschien wat lang, maar het kan nog heel goed. Ik heb 11 maanden over de eerste poging gedaan. Kreeg een miskraam, en toen weer 4 maanden voor onze zoon. Het heeft dus in totaal meer dan 1,5 jaar geduurd. Maar ik kan je zeggen, met pracht resultaat. Het wachten waard. Ik weet zeker dat het voor jou ook nog een keer is weggelegt! Het duurt alleen wat langer.
Ik was gisteren nog hoopvol over mijn NOD. Nu iets minder. Begin nu toch tekenen te krijgen. Hoop het niet, maar vrees weer ellende. We zien het morgen wel.
Toi Toi Toi deze dagen!
Groetjes, Kat

hoi Natje,

Wat rot voor je meid!! Het is goed dat je je even hebt laten gaan want ook die emoties moeten eruit!! Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt! Dat hoop ik trouwens voor iedereen en ook voor mezelf natuurlijk!
groetjes kreeftje

hoi,

balen! weet hoe je je voelt want ik ben helaas ook 2 maart ongi geworden terwijl mijn nod pas 5 maart was. dit heb ik werkelijk nog nooit gehad. ben altijd regelmatig nml. hoe doe jij dat met het berekenen van je vruchtbare dagen? want mijn cyclus is nu toch veranderd?

groetjes Ruby

Terug
Bovenaan