ook djayden aan de beurt

En dan hopen dat je voorlopig geen ziekenhuis meer van dicht bij hoeft te zien. Je zal er ondertussen wel klaar mee zijn...
Wel fijn dat hij dan in ieder geval van z'n klachten af is!! Sterkte!!!

Groetjes Tamara

pppff het houd ook niet op he bij jullie...ik hoop net als Tamara,dat jullie daarna ,voorlopig het ziekenhuis niet meer van dichtbij hoeven mee te maken...sterkte voor de kleine man..liefs,en een dikke knuffel van karin

Nou zeg dat is ook wat.
Ik wens je heel veel sterkte met die kleine en dat hij snel mag opknappen

En die spierwand correctie waar is dat goed voor voor vel over buik of heeft het een andere reden ?
Ik ben heel nieuwsgierig word het vergoed of moet je het zelf betalen ?
Ik wens jou dan ook heel vel sterkte het is ook wel een zware operatie .

Als ik naar mijn buik kijk ben ik bang dat het nooit meer goed kom maar ja ik heb wel 2 mooie kids ervoor gekregen dat is het wel dubbel en dwars waard maar ik moet zeggen dat mijn buik daardoor ook vaak aan het smetten en irriteren is zeker met dit weer ik was en sproei het elke dag.

groetjes lisette

@lis

nee dat is een buikwandcorrectie wat jij bedoelt:)

bij mij gaan ze mn spieren inkorten en weer aanmekaar bevestigen mijne zijn nu gescheurd dus komen de organen naar buiten

ze doen dit via een keizersnee

liefss

Hoi Patricia,

Hoe merkte jij dat dat je organen waren??
Kei stom misschien, maar ik heb al tijden als ik op mijn rechter zij lig, dat ik een bult op mn buik heb, ook bij niezen/hoesten ik weet dat mijn buikspieren altijd al niet recht hebben gelegen zoals ze moeten, maar het is net alsof er een orgaan uitpuilt, ik wilde er binnekort mee naar de huisarts al doet het geen pijn, maar het voelt soms wat ongemakkelijk.
Vond het alleen zo´n domme gedachte van mezelf!
Dus ik ben eigenlijk heel benieuwd naar hoe jij daar achter kwam!

Veel succes iig, Liefs MJ

Terug
Bovenaan