Ook een april-mama

Hallo allemaal, ook ik ben zwanger. Ben nu 7 weken. Als het goed is ben ik op 24 april uitgerekend. Volgende week gaan we voor het eerst naar de VK, dus horen we hopelijk meer. Heb niet zo veel zwangerschapskwaaltjes, soms wat misselijk maar ben wel ontzettend moe! Erg vervelend. Slaap het liefst de hele dag. Wie heeft dit ook?

Hoi Loessius,

Welkom bij de aprilmama's!
Ik ben ook 24 april uitgeteld, heb vandaag al een echo gehad en een kloppend hartje gezien!!

Heb ook niet zo heel veel kwaaltjes, eigenlijk hetzelfde als jij! Is het je eerste kindje?

Groetjes Mama08

Hoi hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!
Ook ik kan wel de hele dag slapen.
Ik ben 2 april uitgerekend van ons tweede kindje. Onze dochter is inmiddels alweer 6,5 jaar en is zoooooo trots om grote zus te worden.

Groetjes,
Esz

@mama08: Ja het is mijn eerste kindje. En bij jou? Grappig dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend! Heb jij het al aan iedereen verteld?

@Esz: Leuk dat je dochter zo trots is om een grote zus te worden. Op haar leeftijd krijgt ze het natuurlijk veel meer mee. Geniet ervan.

Groetjes!

Hoi!

Wij hebben al een zoontje van bijna 2!
Wij hebben het gister en vandaag aan onze ouders verteld en nu de belangrijkste het weten kunnen we het aan iedereen vertellen...Superleuk! Wij vonden het wel fijn dat we een teken van leven hebben gezien op de echo voordat we het vertelden, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Hebben jullie het ook al verteld?

Esz, wij proberen het ons zoontje ook uit te leggen dat mama een baby in de buik heeft. Hij zegt het vrolijk na, maar snapt er geen bal van, haha! Maar als ze al zo oud zijn is het natuurlijk wel helemaal geweldig om grote zus te worden.

Groetjes mama08

Terug
Bovenaan