Ook een beetje goed nieuws voor mij!!!

Vandaag prikles gehad, viel me 100% mee.
Op de vraag wanneer ik mijn menstruatie verwachtte, en ik zei dat ik op dag 3 zat mocht ik meteen beginnen!!!! Vanavond zet ik de eerste prik en volgende week maandag staat de afspraak voor een inwendige echo! Ben ineens super-positief, ook door Moeska en Fleur :D Het kan met IUI!!!

Liefs Anna

Hoi Anna,

HIhihi dat had ik ook bij mijn start van de IUI behandelingen... Jij meteen de 1e ronde spuiten??? Met de Puregon of niet?? Hoeveel???
Ik begon met Clomid, en heb de 4e behandeling met spuiten gedaan...

Heel veel succes!!!

Best wish
Han

gelukkig vond je het prikken meevallen.
De eerste keer is heel spannend en daarna word het bijna routine.
Ik wens je heel veel succes met je IUI,
liefs Fleur

@Han; ik moet de bijsluiter nog even goed lezen, hihi. Maar 't is Menopur overeenkomend met 75 IE FSH.

Gisteravond de eerste prik gezet, toch wel spannend. Snij mezelf natuurlijk meteen aan het glaasje van de ampul :( Onhandige ikke.... Maar 't is gelukt! Het zal vanaf nu inderdaad routine gaan worden.

Jullie zijn toch alle drie zwanger? Kan het bijna niet meer bijhouden, zoveel zwangeren ineens :) SUPER!!

Fleur, veel succes met de aanloop naar en de 7 weken echo. Hopelijk is alles goed en kan je echt gaan genieten!!

Liefs Anna

Hey Anna,

Daar ben ik ook mee begonnen en is dat toen de 2e x verhoogd. Ik vond het prikken ook enorm meevallen en ik heb ook nergens last van gehad. Oh ja, wat last van meer hoofdpijn. Nou, ik duim voor je meid!

Succes!

Hoi Star80!

Wat lekker! Ineens niet meer extra wachten, maar een beetje schot in de zaak! Lekker meid! Heel veel succes en ik duim voor een snelle positieve test!! Positiviteit is in ieder geval al héél erg belangrijk!!

Liefs Louise

Terug
Bovenaan