Ook een echo gehad maar nog niet helemaal opgelucht

Heb net een echo gehad. Een kloppend hartje gezien.
Helaas kan ik nog niet helemaal opgelucht zijn aangezien mijn vorige zwangerschaps met 18 weken is gestopt nav een partiele mola.

Ik moet nu morgen bloed prikken. En dan gaan ze kijken of mijn HCG normaal is of dat het veel te hoog is. Als het veel te hoog is, kan het zijn dat de mola terug is gekomen.
Als het normaal is kan ik eindelijk gaan genieten van deze zwangerschap. Ik moet volgende week maandag bellen voor de uitslag.
Wat een zenuwslopende week weer.

Normaal gesproken is het toch een heel goed teken dat je met acht weken een kloppend hartje hebt gehoord? Dan is de kans op een miskraam toch veel kleiner geworden?

Hoi Juffrouw,

Ik kan me voorstellen dat je wat ongerust bent, dat zou ik ook hebben in jouw geval.
Een kloppend hartje is altijd een goed teken maar ik kan je niet helemaal gerust stellen want ik weet het ook niet precies. Een miskraam in de eerste weken heeft vaak te maken met een fout in de aanleg. Een kloppend hartje is naar mijn idee wel een goed teken en is de kans op een miskraam dan kleiner.
De vorige zwangerschap, wanneer heb je toen een eerste echo gehad dan?
Had je toen ook een kloppen hartje, want als dat zo is dan kan ik je natuurlijk helemaal niet gerust stellen, hoe graag ik dat ook zou willen.
Het is een kwestie van afwachten meid, hoe lang dat wachten ook duurt.....ja zal toch moeten. Ik denk dat geen enkele moeder echt gerust is tot ze haar baby (gezond en wel) in haar armen heeft.

Ik wens je veel sterkte en een supergezonde en goede zwangerschap!

liefs mamajb

Terug
Bovenaan