ook een februari mama

Dag allemaal,

Zo ontzettend leuk om mee te lezen hoe iedereen het ervaart om zwanger te zijn.

Als ik reageer moet ik me ook even voorstellen natuurlijk. Ik woon in Heerenveen en ben op 17 februari uitgerekent. Wij verwachten ons eerste kindje. We willen nog niet weten of het een jongen of een meisje wordt. Leuke verrassing lijkt me dat.

Groetjes Sietske
 
Goedemorgen,

Ja is zeker leuk hoe iedereen het ervaart om zwanger te zijn.

Ik/wij zijn uitgerekent op 20 februari en zo benieuwd hoe het zal vergaan. A.s. woensdag hebben wij de geslachtsbepaling het maakt ons niet uit wat het word, maar wij vinden het gewoon leuk en handig om te weten wat het word.

Maar als je het nog niet wilt weten wat het word is het zeker een leuke verrassing!

Groetjes Ilona
 
Hoihoi, wat leuk allemaal he! Wij willen ook niet weten of het een jongetje of meisje word, maar toch aan de ene kant begint ik me wel steeds meer af te vragen wat het word hihi..

Spannend zo een eerste kindje, voor mij ook eerste kindje. Hoe oud ben jezelf? En wanneer heb jij de 20wkn echo? Hoe voel je je? Liefs Shar
 
Welkom bij de club en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij willen ook niet weten wat het wordt, ik ben 7 februari uitgeteld van de derde en heb al 2 zoontjes van 4,5 en 2,5. Geniet van de zwangerschap!
 
Bedankt voor de leuke reacties. Twee zoons, wat mooi lijkt me dat. Ik ben 27 en mijn man is 36. Het wordt ook zijn eerste kind.

Nou Sharon die 20 weken echo moet ik nog paar weken op wachten, 26 september pas. En jij? Denk je dat je straks toch niet gaat vragen wat het wordt haha?
Gelukkig voel ik me goed, heb weinig last van dingen alleen ga wel om steunkousen vragen bij de huisarts morgen. Heb zulke vermoeide benen steeds +spataderen helaas, komt door het werk denk ik. En misschien dat ik al zoveel kilo's gegroeid ben hihi.

Verder niks te klagen, happy en gezond
 
Ik moet ook nog eventjes wachten tot de 20weken echo, 22september, maar gaat allemaal zo snel! We gaan ons best doen het niet te vragen, mijn vriend wilt het niet weten dus niet helpt bij er wel doorheen het een verrassing te laten hihi.
Jammer genoeg heb ik wel veel klachten, maar goed naar jezelf blijven luisteren en rust nemen helpt al de helft.
Mooie leeftijd 27jaar, ik ben zelf 23 jaar en mijn vriend is 36, ook zijn eerste kindje. We vinden het allemaal zo leuk en spannend.
Watvoor werk doe je? Laat je weten als je de steunkousen hebt en of het verlichting geeft? Jij happy en gezond blijven meid!!
 
Terug
Bovenaan