Vandaag mijn termijnecho gehad. Pfff.......wat was ik gespannen zeg! Eerst om 9.00 uur een intake bij de verloskundige. Daar was mijn bloeddruk hoog (137/91) niet zo raar want om 10.00 uur moesten we bij de gyn voor de termijn echo. Bij de verloskundige was mijn baarmoeder al goed voelbaar. Dat was al een goed teken er groeide wat. De verloskundige riep meteen misschien zijn het er twee of ben je verder dan je dacht. Maar ik wist bijna zeker dat dat niet het geval was.
Op de echo weer zo'n mooi wondertje gezien met 2 handjes en 2 voetjes en een hartje wat klopte. Ik ging daar spontaan liggen huilen wat een opluchting.
De uitgerekende datum is 25 oktober. Hopelijk komt dit wondertje een beetje op tijd want 9 november wordt ons zoontje 3 jaar. Maar sommige dingen zijn gewoon niet te plannen....
Het is wel weer een heel verhaal geworden.
Fijne dag allemaal!
Groetjes, Cindy
9w3d
Op de echo weer zo'n mooi wondertje gezien met 2 handjes en 2 voetjes en een hartje wat klopte. Ik ging daar spontaan liggen huilen wat een opluchting.
De uitgerekende datum is 25 oktober. Hopelijk komt dit wondertje een beetje op tijd want 9 november wordt ons zoontje 3 jaar. Maar sommige dingen zijn gewoon niet te plannen....
Het is wel weer een heel verhaal geworden.
Fijne dag allemaal!
Groetjes, Cindy
9w3d