Ook een goede 20 wkn echo!!

HOi,

Donderdag de 20-wkn echo gehad en alles was goed!! En we krijgen een meisje! Ben helemaal in de wolken en kan het eigenlijk nauwelijks geloven.
We hebben al een jongetje van 6 en hij is ook erg blij dat hij een zusje krijgt!
Ik vertelde nog even dat er veel op dit forum een meisje verwachten maar wij waren de eerste van de afgelopen tijd waarvan hij ontdekt heeft dat ze een meisje krijgen! In het hoge Noorden (L'warden/Meppel) veel jongetjes dus.
Hij zei wel dat het vanaf half aug erg druk wordt qua bevallingen want er schijnen toch erg veel uitgerekend te zijn daarna! Een babyboom dus.

Groet,

Matz
 
Gefeliciteerd! wij hebben gisteren echo gehad en alles was goed, ik zit in regio meppel hoogeveen, en geslacht was helaas niet zichtbaar, dus wie weet nog een meisje in het noorden :p
 
Wij wonen in Leeuwarden en weten het geslacht ook nog niet, dus wie weet nog wel een meisje :D
De meningen in mijn omgeving zijn erover verdeeld, een aantal zijn er van overtuigd dat het een jongen wordt, aangezien ik zo straal sinds ik zwanger ben. Anderen weten zeker dat het een meisje wordt. Ikzelf heb geen flauw idee en wacht nog rustig zo'n 17 weken af :)
 
Gefeliciteerd met jullie goeie echo! Leuk zeg, een kleine meid! Hier nog een noorderling, maar ook bij ons was het niet te zien, dus wie weet toch ineens een kleine meiden-boom in het noorden!
 
Terug
Bovenaan