ook een goede echo gehad!! maar gezeur op t werk

hi allemaal. ik mocht vorige week al een vroege echo, met 6,5 wk. Dat was super en we zagen een kloppend hartje, maar verder was t nog heel klein hoor ;-) maar goed, er zit iets en alles zag er goed uit, dus helemaal super!

zit momenteel alleen in een lastige fase op mn werk, ben al een tijd overspannen geweest en nu nog aan t terugkomen, maar ze zijn zo zuinig, t gaat ze niet vlug genoeg, het is steeds jammer als ik iets doe wat in hun ogen te weinig is, terwijl het voor mezelf al een hele stap is. bedrijfsarts staat achter me en vindt de druk ook erg groot voor me...
ik denk erover om er helemaal mee op te houden. stress en spanning is natuurlijk helemaal niet goed voor de babbie, en ook niet voor mezelf en de rest van de family. pfff lastig lastig maar goed.
nog iemand een bemoedigend woordje voor me ?

Hey meid,

Bah zeg wat een vervelende situatie. Ik kan mij goed voorstellen dat je zo goed mogelijk je best wilt doen, maar ook aan jezelf wilt denken.
Je moet nu echt aan jezelf denken.hoe moeilijk het ook is. Werk is maar werk.
heb je een vast contact? Dat zal dus helemaal mooi zijn, want je hebt.de arbo achter je staan. Dus als je wilt kun je 100% doorbetaald de ziektewet in! Hoe lullig dit ook voor je werkgever is. Als hij het flauw wilt spelen kan jij het tien keer beter natuurlijk ;-)

Denk nu maar vooral aan jezelf en de kleine! Heb lak aan je werkgever, want dat heeft hij zo ook aan jou ;-)

Succes meis

Dikke knuffel,

hi,
dank je.
t is inderdaad zo dat ik graag wil terugkomen en weer de oude wil worden etc, maar als je zo onder druk wordt gezet gaat 't juist allemaal langzamer en kost t veel meer energie, dus dan denk ik, als ik er mee op hou dan zal ik me waarschijnlijk veel sneller weer de oude voelen. kan ik na mn zwangerschap weer een nieuwe uitdaging zoeken.

heb wel een vast contract inderdaad, dus ben misschien wel gek om t op te geven, maar ja, als ik me helemaal ziekmeld moet ik op een gegeven moment toch weer beginnen en in zo'n verziekte sfeer heb ik er weinig zin en vertrouwen meer in...
dus t zou best kunnen dat ik binnenkort n tijdje fulltime mama ga worden... maak ik dat ook es mee ;-)

Tja, ik kan me je twijfel voorstellen.
ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee kijken, maar ik zal zelf geen ontslag kunnen nemen en helemaal zonder inkomen komen te zitten.

Wie weet, komt er na een tijdje en evt. Goede gesprekken wel positieve veranderingen en anders is het jammer.jullie zijn nu het belangrijkste ;-)

Hoi Merij, super een goede echo!
Maar jeetje je werk dat is idd wel een lastige!
Laat je werkgever maar eens contact opnemen met de arbo, maar als het goed is krijgt je werkgever verslag na het bezoek van jou aan de arbo.
Het is idd niet leuk om in een gespannen sfeer op je werk te zitten, werkt averechts....
Probeer wel goed aan jezelf te denken, jij moet/kan alleen aangeven wat nu het beste is voor jou zelf!

Heel veel sterkte!

Knuffel

Terug
Bovenaan