Ook een goede echo!

Wij hadden woensdag ook een goede echo! Het hartje klopte stevig. Wij blij natuurlijk. De echoscopiste moest erg lachen toen ze ons weer zag. Onze jongste is namelijk nog maar 5 mnd oud, hahaha.

Over 3 weken weer een echo.
 
Zo das ook rap, haha! Onze eerste is nu 9 maand en ik ben intussen 2 maandjes zwanger en ertussen ook een miskraam gehad met 6 weken, dus ook redelijk snel :)
Helemaal leuk! Was het bij jullie ook wel gepland zo snel? Anders kan ik me voorstellen dat je in 1e instantie best bent geschrokken!
 
Hahaha, ha da's zeker snel. Ik slikte braaf de minipil (ivm bv) en ons gezin was met 3 kinderen compleet. 't Was dus een schok en een verrassing. Maar goed, nu dus toch zwanger van kindje 4 en heel blij! Mijn andere kinderen zijn trouwens 4 en 2 jaar oud.
 
Wat fijn dat de echo goed is! Weer een hele geruststelling! Bij jou kan ik me helemaal voorstellen dat je schrok, 5 maanden is nog maar kort geleden. Hier zit er dan nog straks bijna 2 jaar tussen en het was al een schok hihi. Maar het is wel weer super leuk allemaal! Alleen 4 wow he?
 
Terug
Bovenaan